Hallo,
mijn naam is Vincent Bul ben 36 jaar en kom uit Hengelo (overijssel)
Als nickname gebruik ik al jaren bravonijn omdat ik vroeger CS speelde bij een clan de lethalNijntjes
(deze clan is verboden door dick bruna maar waarom ??? geen idee )
momenteel werk ik bij kpn als onderhoud en service monteur .
Ik ben bij highflow gekomen doordat mijn intresse in casemodden weer is gaan groeien en ik opzoek ging naar goede spullen voor een correcte prijs.
Ik ben jaren geleden al begonnen met casemodden toen de scene in een enorme bloei zat.
door wat problemen tussen verschillende modders is de scene een beetje in elkaar gezakt en naar mijn mening ook dood geweest.
ben toch blij om te zien dat mensen er nog steeds mee bezig zijn.
en sinds kort heb ik de dremel weer onder het stof vandaan getoverd.
er staat al een begin buildlog op het forum (zonder foto's van mijn huidig project maar wel foto's van mijn oude projecten)
mijn naam is Vincent Bul ben 36 jaar en kom uit Hengelo (overijssel)
Als nickname gebruik ik al jaren bravonijn omdat ik vroeger CS speelde bij een clan de lethalNijntjes
(deze clan is verboden door dick bruna maar waarom ??? geen idee )
momenteel werk ik bij kpn als onderhoud en service monteur .
Ik ben bij highflow gekomen doordat mijn intresse in casemodden weer is gaan groeien en ik opzoek ging naar goede spullen voor een correcte prijs.
Ik ben jaren geleden al begonnen met casemodden toen de scene in een enorme bloei zat.
door wat problemen tussen verschillende modders is de scene een beetje in elkaar gezakt en naar mijn mening ook dood geweest.
ben toch blij om te zien dat mensen er nog steeds mee bezig zijn.
en sinds kort heb ik de dremel weer onder het stof vandaan getoverd.
er staat al een begin buildlog op het forum (zonder foto's van mijn huidig project maar wel foto's van mijn oude projecten)