Hallo allemaal,
Mijn naam is Dwight en ik ben nu bijna 26 jaar. Ik werk als tekenaar/werkvoorbereider bij een cv-installateur, en via een collega ben ik op deze site beland. Ik bouw pc's voor mezelf als hobby, dus eens in de paar jaar ga ik weer los. Dit jaar was het weer zover en het resultaat zal ik even opsommen:
Processor: AMD Phenom II x6 1090T 3,2GHz.
CPU koeler: Scythe Mugen 2.
Moederbord: Asus M4N98TD EVO.
Grafische kaarten: 2x MSI N285GTX Superpipe 1GB, SLI of elk 1 per beeldscherm.
Set NVidia 3D Vision.
RAM geheugen: 8GB Kingston HyperX 1600MHz.(4 modules)
Geluid: Onboard surround 5.1 met creative speakers.
Harde schijven (SATAII): 2x 50GB OCZ SSD 285/275 (read/write) in RAID stripe, 2x 1TB WD RAID stripe en extern WD 250GB USB.
PSU: Coolermaster Realpower M620.
Behuizing: Silverstone Raven RV01B.
Muis: Logitech VX Revolution.
Toetsenbord: Logitech G15, eerste versie.
Joystick: Logitech X3D pro.
Optische drives: Samsung DVD brander sata en nog een externe USB powered.
Beelschermen: Samsung SyncMaster 2233 en 203B.
Nou ben ik erg tevreden met de prestaties van deze pc maar er kan nog wat verbeterd worden aan de koeling van de VGA. Details komen later wel, maar het heeft met geluid te maken.
Ik wil kijken of misschien waterkoeling een optie is en hoop daar wat meer over te leren, want dit is voor mij iets dat ik nog niet eerder geprobeerd heb.
Groeten,
Dwight
Mijn naam is Dwight en ik ben nu bijna 26 jaar. Ik werk als tekenaar/werkvoorbereider bij een cv-installateur, en via een collega ben ik op deze site beland. Ik bouw pc's voor mezelf als hobby, dus eens in de paar jaar ga ik weer los. Dit jaar was het weer zover en het resultaat zal ik even opsommen:
Processor: AMD Phenom II x6 1090T 3,2GHz.
CPU koeler: Scythe Mugen 2.
Moederbord: Asus M4N98TD EVO.
Grafische kaarten: 2x MSI N285GTX Superpipe 1GB, SLI of elk 1 per beeldscherm.
Set NVidia 3D Vision.
RAM geheugen: 8GB Kingston HyperX 1600MHz.(4 modules)
Geluid: Onboard surround 5.1 met creative speakers.
Harde schijven (SATAII): 2x 50GB OCZ SSD 285/275 (read/write) in RAID stripe, 2x 1TB WD RAID stripe en extern WD 250GB USB.
PSU: Coolermaster Realpower M620.
Behuizing: Silverstone Raven RV01B.
Muis: Logitech VX Revolution.
Toetsenbord: Logitech G15, eerste versie.
Joystick: Logitech X3D pro.
Optische drives: Samsung DVD brander sata en nog een externe USB powered.
Beelschermen: Samsung SyncMaster 2233 en 203B.
Nou ben ik erg tevreden met de prestaties van deze pc maar er kan nog wat verbeterd worden aan de koeling van de VGA. Details komen later wel, maar het heeft met geluid te maken.
Ik wil kijken of misschien waterkoeling een optie is en hoop daar wat meer over te leren, want dit is voor mij iets dat ik nog niet eerder geprobeerd heb.
Groeten,
Dwight