• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Dienst] 3D modeleerwerk / Technisch tekenaar

Mortum

Member
gesloten.png


IVM privé, en drukte op het werk heb ik besloten mijn aanbieding terug te trekken.
Evengoed een hoop leuke klusjes gehad, waarvan nog een enkele up and running is!
Ik heb dit altijd voor niets gedaan, en nu zit ik toch meer te zoeken naar projecten waarmee ik een beetje mijn hobby kan financieren :p

Bedankt voor de interesse!


-OUDE AANBIEDING HIERONDER, DIE IS NIET MEER ACTIEF!!-

EBIlGC4.jpg


Soms heb je een idee in je hoofd en weet je niet hoe je het duidelijk op papier moet krijgen.

Daar kan ik je mee helpen.

Voor actieve HighFlow-gangers is deze dienst gratis zolang het betrekking heeft tot casemodden, geen spoed beftreft, en maar enkele onderdeeltjes zijn. (we hebben nu virtuele Credits.. maak me blij :D )

Voor overige klanten en "volledige projecten" of spoedklusjes zullen we even om tafel moeten.


IVM concurrentiebeding zal ik GEEN tekenwerk aannemen van bedrijven, die wijs ik maar al te graag door naar mijn werkgever ;). ( link op verzoek )

Aanbieding geld dus enkel voor Particulieren ;)


Wat kan ik allemaal doe (Ye srsly, allemaal uit mijn vingers ontstaan):

(Modeleerwerk & Renderen)
IClmcaa.png

(verloopnippel, 5 min. werk)

k9zFccK.jpg

(een fabriek van een bekend koffiemerk, 2 maanden werk)

GnbLBIq.jpg

(Koffiefabriek weer... renderklus, 4 uur)

VjvJN02.jpg

(aangeleverd model, renderklus, 1 uur)

wpB761E.jpg

(Modeleer, animatie en renderklus (filmpje staat helaas NDA op, mocht wel deze afbeelding laten zien), 2 weken)

(Animatie)
(Modeleer en animatieklus, 10 uur)

(testcase, model gedownload, Animatie en Render, 8 uur)
 
Laatst bewerkt:
dat is heel erg situatie afhankelijk.

Over het algemeen gebruik ik Autodesk Inventor en 3D Studio Max.

Wat ik ook gebruik (thuis alleen niet geïnstalleerd staan) is Solidworks.

Ga je voor concepten en prototypes dan is Solidworks vaak even beter.

Weet je al wat je wil en heb je ook alle bematingen al uitgedacht dan pak ik liever Inventor.

Voor Renderen zitten er in zowel Inventor als Solidworks hele goeie render engines, enkel als je echt realistisch wilt is 3DSMax beter.
(de onderste 3 plaatjes, en onderste filmpje komen uit 3DS Max)


Momenteel ben ik ook met Blender aan het spelen omdat daarin de "fluid dynamics" weer mooier zijn dan 3DSMax enkel heb ik daar nog geen filmpjes oid van. (een Scene renderen duurt op m'n oude i7 950 toch al snel 12 uur)
 
Thanks!
Ik teken zelf ook dagelijks met Autocad, is ook zeker de optimale software voor tekeningenpakketten.

Moet wel toegeven, als je Inventor onder de knie heb dan merk je wel heel snel hoe verouderd Acad eigenlijk is.
 
Klein schopje, ik maak ook stickers :) Wederom hier ook voor, niet voor commerciële doeleindes ;)

QMqjdXNl.jpg

RFokWwwl.jpg

aDXhHBFl.jpg


Deze sticker zit trouwens nu al een ruim half jaar op mn stoel en is al 3 LAN-events mee geweest.
Hij ziet er nog als nieuw uit!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan