Deutz
New member
Hallo! Bij deze stel ik me ook even voor, beter laat dan nooit. Heb al een paar dingen gepost hier en daar, vond het wel een keer tijd worden dat ik me zelf ook even voorstel.
Ik ben dus Wilmer (Deutz), ben 17 jaar jong en woon in Laar (net over de grens in Duitsland, vlakbij Coevorden, Drenthe). Momenteel werk ik niet meer, zit nog op school, en volg de opleiding HAVO (4e klas momenteel).
Ik houd me vooral bezig met games op de pc, fotografie en werk af en toe samen met mijn vader aan onze 2 oldtimer trekkers. Door middel van mijn vader heb ik interesse gekregen voor computers, dit resulteerde dan ook in mijn eerste build:
Mijn "paarse" pc:
- 890GX Extreme 4
- AMD Phenom II X6 1090T
- 3 x 2 GB Kingston KVR 1333
- CLUB3D HD 6870 (Deze ziet u niet op de foto, dit komt omdat deze tijdelijk bij Afuture ligt, RMA dus )
- onboard sound
- Seagate Barracuda 500 GB 7200.12
- merkloze dvd brander
- Scythe Gouriki 3 600W Plug-in (80 plus bronze)
- MS-Tech CA-0300SE Stingray (ben niet te spreken over de kast, kwaliteit stelt zwaar teleur, maar ja, was ook niet de duurste)
- Windows 7 64 bits
- Acer X243H 1920 x 1080
- Logitech Click! muis
- Trust headset
- Antieke IBM boxjes
- supersloom T-Mobile (Duits) internet @ 230 kb per seconde, iets van 20kb upload.
- Stok koeling
Ben op zoek naar nieuwe kast + cpu koeler en randapparatuur.
Zoals u ziet is het een bende in mijn kast, ik heb totaal geen ruimte om alles weg te werken. Daarom ben ik van plan een nieuwe kast te kopen met kabelmanagement (rubbere uitsparingen in het mobo-tray) met een Bitfenix Alchemy kabels d'r bij en een heleboel fans die worden gestuurd door een Scythe fancontroller, zie winkelwagentje:
Sorry dat het niet bij Highflow is, ik woon nu eenmaal in Duitsland, haha!
Dit alles was gefotografeerd met een Sony a350 14.2 megapixel.
Mocht je mij willen bereiken, kan je mij altijd via pm mijn gegevens vragen.
Groetjes!
Ik ben dus Wilmer (Deutz), ben 17 jaar jong en woon in Laar (net over de grens in Duitsland, vlakbij Coevorden, Drenthe). Momenteel werk ik niet meer, zit nog op school, en volg de opleiding HAVO (4e klas momenteel).
Ik houd me vooral bezig met games op de pc, fotografie en werk af en toe samen met mijn vader aan onze 2 oldtimer trekkers. Door middel van mijn vader heb ik interesse gekregen voor computers, dit resulteerde dan ook in mijn eerste build:
Mijn "paarse" pc:
- 890GX Extreme 4
- AMD Phenom II X6 1090T
- 3 x 2 GB Kingston KVR 1333
- CLUB3D HD 6870 (Deze ziet u niet op de foto, dit komt omdat deze tijdelijk bij Afuture ligt, RMA dus )
- onboard sound
- Seagate Barracuda 500 GB 7200.12
- merkloze dvd brander
- Scythe Gouriki 3 600W Plug-in (80 plus bronze)
- MS-Tech CA-0300SE Stingray (ben niet te spreken over de kast, kwaliteit stelt zwaar teleur, maar ja, was ook niet de duurste)
- Windows 7 64 bits
- Acer X243H 1920 x 1080
- Logitech Click! muis
- Trust headset
- Antieke IBM boxjes
- supersloom T-Mobile (Duits) internet @ 230 kb per seconde, iets van 20kb upload.
- Stok koeling
Ben op zoek naar nieuwe kast + cpu koeler en randapparatuur.
Zoals u ziet is het een bende in mijn kast, ik heb totaal geen ruimte om alles weg te werken. Daarom ben ik van plan een nieuwe kast te kopen met kabelmanagement (rubbere uitsparingen in het mobo-tray) met een Bitfenix Alchemy kabels d'r bij en een heleboel fans die worden gestuurd door een Scythe fancontroller, zie winkelwagentje:
Sorry dat het niet bij Highflow is, ik woon nu eenmaal in Duitsland, haha!
Dit alles was gefotografeerd met een Sony a350 14.2 megapixel.
Mocht je mij willen bereiken, kan je mij altijd via pm mijn gegevens vragen.
Groetjes!