• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

De griep...

ja hier ook.. ben gelukkig bijna weer beter:)
Had jij ook hoge koorts? ik had namelijk 40.3gr :S

wel, ik heb 12u/dag gewerkt dit weekend en in totaal 9gr aan dafalgan genomen in 2dagen... dusjah de koorts kon niet echt doorkomen he ;)

Vandaag nog maar eens naar dokter geweest, en nu mag ik 3dagen niet naar school of gaan werken :(

Vanamiddag beetje verder doen aan build dus :p
 
DOH dan komt die build er nog niet van. ( vriendinnen hebben talent daarvoor :p )

ik heb vorige week een beetje last gehad van een griepje maar binnen 3 dagen was ik er alweer vanaf, het heeft me geen dag werk gekost uiteindelijk
 
van't weekend toch wel griep gehad waarschijnlijk. Of ie mexicaans was? Geen idee. Er stond geen mexicaanse vlag of mijn voorhoofd ofzo :p
Wel koorts gehad, maar vast niet heel erg. Nu nog wat misselijk enzo, maar voor de rest gaat het wel weer.
 
Ziek? Hmm, ben wel eens verkouden, maar griep? Nee, dat is erg lang geleden, zeker wel een jaar of 8!
Oh ik zal hesu wel weer eens goed verkouden zijn wat een ander als een griep zal zien, maar zolang ik ermee kan werken, blijf ik echt niet thuis zitten.
 
Vorige week maandag kwam ik ziek thuis van school en toen tot vrijdag thuis gebleven voelde me echt beroerd :(.
Hoest nu al een week lang, maar kan ook komen omdat ik rook dat het daarom was langer duurt met hoesten

Of het Mexicaanse griep was weet ik niet, al praatte ik soms wel ineens mexicaans.. :eek:
 
Wat zijn de symptomen Mexicaanse griep? De ziekteverschijnselen, kenmerken en symptomen van de Mexicaanse griep lijken op die van gewone griep. De meest voorkomende ziekteverschijnselen van griep zijn: koorts, koude rillingen, spierpijn, hoofdpijn, moeheid en een droge hoest. De symptomen die kunnen optreden bij Mexicaanse griep, zijn:

* moeheid;
* misselijkheid;

* hoofdpijn;
* droge hoest;
* koude rillingen;
* koorts (minimaal 38 graden);
* spierpijn
* pijn;
* keelpijn;
* loopneus;
* soms braak- en diarreeverschijnselen;
* algehele malaise (een grieperig gevoel).
bron: Symptomen Mexicaanse griep: verschijnselen/symptomen griep | Mens en gezondheid: Aandoeningen
 
Wat zijn de symptomen Mexicaanse griep? De ziekteverschijnselen, kenmerken en symptomen van de Mexicaanse griep lijken op die van gewone griep. De meest voorkomende ziekteverschijnselen van griep zijn: koorts, koude rillingen, spierpijn, hoofdpijn, moeheid en een droge hoest. De symptomen die kunnen optreden bij Mexicaanse griep, zijn:

* moeheid;
* misselijkheid;

* hoofdpijn;
* droge hoest;
* koude rillingen;
* koorts (minimaal 38 graden);
* spierpijn
* pijn;
* keelpijn;
* loopneus;
* soms braak- en diarreeverschijnselen;
* algehele malaise (een grieperig gevoel).
bron: Symptomen Mexicaanse griep: verschijnselen/symptomen griep | Mens en gezondheid: Aandoeningen

Maar dit heb ik ook als ik gewone griep heb :085: ik dacht aan iets ergers......

Bedankt voor je post.
 
Maar dit heb ik ook als ik gewone griep heb :085: ik dacht aan iets ergers......

Bedankt voor je post.

het is ook exact een gewoone griep, alleen dan speciaal omdat eigenlijk niemand er nog antistoffen tegen heeft (ofwel er gewoon meer mensen makkelijker ziek van worden) verder nothing fansy ;)

aan de gewoone griep gaan ook jaarlijks een hoop mensen dood... dus waarom ze nu zo panisch doen... ik=niet snap :p
 
Ik heb al 2 jaar geen griep gehad. Maar bij mij is het zo dat als ik griep heb ik echt helemaal niks kan doen voor 2 a 3 weken. dan ben ik echt goed goed ziek.

Iedereen in huis heeft nu griep behalve ik :D. School is ook helft griep, Maar ik ben zo stabiel als Chillers i9 op 4,4Ghz ^^
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
vincent vincent heeft griep Felicitaties 16

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan