• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

De griep...

Aanstellers !! Gewoon door gaan en niet zeuren ! :p ;)

Nog nergens last van gehad. Op me werk ook een paar zieken. Al een lange tijd niet ziek geweest en dat wil ik zo houden ook.
 
Ik ben al 2 weken enorm aant hoesten.. Slaap slecht omdat ik om de 5 minuten moet hoesten :(

Zit nu aan de Bisolvon hopelijk gaat het gauw over nu, want ik heb geen energie meer door slaap te kort.. :(
 
Hmm, toch fijn om in een ziekenhuis te werken ;)
Ik ga met zoveel zieke mensen om dat mijn standaard weerstand net iets hoger is als gemiddeld XD

En omdat je in de zorg werkt, krijg je ook meteen de griep en mexi-griep prikken. Heel fijn... Maar iig geen griep voor mij dit jaar :)
 
Ik ben Radiodiagnostisch laborant. Houd in dat ik je long-foto en scans maak :)
Ik kom dus ook als eerste in aanraking met allemaal enge beestjes die mensen bij zich dragen... das dan wel weer jammer
 
Ach ja, griep prik en H1N1 vaccinatie geven geen 100% zekerheid dat je niet ziek wordt, want je kunt zelfs van die griep prikken ziek worden en dan ben je alsnog ziek, so what's the point.
 
Ik heb ooit eens begrepen dat een griepprik je een beetje griep geeft zodat je een betere weerstand heb als er een echte griepgolf oid komt!
M'n broer is iig altijd ziek nadat 'ie een griepprik heeft gehad.
 
Van alle prikken die je krijgt tegen nieuwe ziektes wordt je ziek :p

Daar zit een verzwakte variant is waardoor je anti-lichamen/stoffen begint aan te maken mocht je het wel krijgen. Dan heb je namelijk al een soort buffer, dus zonder die prik Mobo was je zieker geweest dan wat je nu bent ;)

Heb zelf de prik nog niet gehad en lijkt me voor mij ook niet nodig.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
vincent vincent heeft griep Felicitaties 16

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan