damunk
Junior Member
Mun Xfi Xtreme Music is dus na lange tijd kapot gegaan en ik dacht kijk of er nog garantie op zit.. Ik dus een mailtje gestuurd met de uitleg van het probleem ( ding word niet meer gevonden ) en dit was hun reactie:
Ok, eerst vond ik het hilarisch.. Maar nu begint het me toch echt te irriteren... Ik heb hem namelijk een mail terug gestuurd waarin ik hem uitlegde dat ik dit al doe sinds ik PCs bouw en hier nooit problemen mee heb gehad, het werkt al jaren voor mij en mijn vrienden. Heb zelfs Gigabyte (EX38-DS4 Mobo ) en natuurlijk bescheurde hun zich ook van het lachen aan de telefoon over die mail.
Nou dacht je dat dit belachelijk was? Maak je maar klaar voor meer:
Waar heeft deze gast gestudeert !??!?!?! Ik word hier in ieder geval echt pissed van.. Het grappige is nog dat gigabyte gewoon aanbied me te helpen met het testen terwijl ze er nieteens wat mee te maken hebben, terwijl creative onder alle mogelijkheden probeert me af te poeieren...
Heb alweer pissed terug gemaild, ik houd jullie op de hoogte... Zou trouwens graag met deze gast zun superior willen spreken, ma vind nerges een nummer of mail adress van iets anders dan hun crappy support.
> Geachte Klant
>
> Dank u voor uw mail aan Creative Technische Ondersteuning.
>
> Graag wil ik van u weten waarom u twee geluidskaarten tegelijk
gebruikt,
> dit is net als een auto rijden met twee motoren. De een gaat de ene
kant
> op en de ander de andere kant tot dat een van de twee kapot gaat.
> Als u inderdaad twee geluidskaarten tegelijk (of naast elkaar)
gebruikt
> zal een van de twee het een keer begeven zoals bij u nu het geval is.
>
> Als u in de toekomst nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om
> contact met ons op te nemen.
> Wij verzoeken u de tekst van onze e-mailwisseling niet te verwijderen
> als u reageert.
>
> Met vriendelijke groet
Ok, eerst vond ik het hilarisch.. Maar nu begint het me toch echt te irriteren... Ik heb hem namelijk een mail terug gestuurd waarin ik hem uitlegde dat ik dit al doe sinds ik PCs bouw en hier nooit problemen mee heb gehad, het werkt al jaren voor mij en mijn vrienden. Heb zelfs Gigabyte (EX38-DS4 Mobo ) en natuurlijk bescheurde hun zich ook van het lachen aan de telefoon over die mail.
Nou dacht je dat dit belachelijk was? Maak je maar klaar voor meer:
De oplossing staat al in de installatie van de geluidskaart en dat is de
onboard geluidskaart uit zetten of uw contacten moeten een andere
oplossing hebben om twee bronnen tegelijk kunnen laten draaien.
Ik heb in mijn IT/Microsoft en PC opleidingen geleerd dat twee
moederborden/geluidskaarten/videokaarten nooit naast elkaar kunnen
werken, zoals ik al aangaf is het net een auto met twee motoren die een
andere richting uit willen.
Als u in de toekomst nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om
contact met ons op te nemen.
Wij verzoeken u de tekst van onze e-mailwisseling niet te verwijderen
als u reageert.
Waar heeft deze gast gestudeert !??!?!?! Ik word hier in ieder geval echt pissed van.. Het grappige is nog dat gigabyte gewoon aanbied me te helpen met het testen terwijl ze er nieteens wat mee te maken hebben, terwijl creative onder alle mogelijkheden probeert me af te poeieren...
Heb alweer pissed terug gemaild, ik houd jullie op de hoogte... Zou trouwens graag met deze gast zun superior willen spreken, ma vind nerges een nummer of mail adress van iets anders dan hun crappy support.