• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Completer stopt ermee... :(

Freddy

Administrator
Forumleiding
Niet zo leuke mededeling, computer winkel Completer stopt er na 9 jaar mee... :(

Met name door de enorme toename van concurrentie en ook nog eens de "crisis" werd het te moeilijk om als middelgrote winkel het hoofd boven het water te houden.
 
das zwaar klote... wie moet nu nog de kop bieden aan winkels als salland en alternate...:S

Niemand, ze kopen zo groot in dat er giga verschillen onstaan in de prijzen, 1 van de redenen dat ik naar altenate ben over gestapt, inclusief een veel groter assortiment dan wat onze lokale shop had

Liefst zou ik gewoon lokaal hebben geshopt, mja... :009:
 
Nooit leuk om te horen, dit gun je niemand. In deze tijden word het alleen maar zwaarder.
Hoe aardig je ook bent, de groten worden groter en de midden/kleine ondernemingen gaan vaak neer. ik kom zelf ook uit een ondernemend gezin en ben zelf ook ondernemer en ken alle in en outs een beetje vooral nu in de crisis word eigenlijk ook een beetje "'schoon schip'" gemaakt. stabiele bedrijven blijven doorgaan en de rest is koffie dik kijken.
Dit is altijd zonde van een mooi bedrijf maar het is en blijft een harde wereld.
 
heb completer nooit gekend hoorde er maar sinds kort van
maar altijd naadje als een goede winkel weer verdwijnt
heb al heel wat pc winkeltjes zien gaan
soms duikt er nog eens een nieuwe op die vol moed probeert
maar je kan t gewoon zien dat er bar weinig handel is
kleine zaakjes kunnen kiezen veel en veel groter worden met grote inkoop
maar veel risico met de vooraden en daar zullen veel ondernemers niet veel zin in hebben
en liever gewoon gezellig klein blijven
en anders de deuren maar sluiten
 
Ja zeker, de mensen van Completer hebben er 9 jaar hard aan gewerkt.
Ik heb tot drie jaar geleden daar ook lang gewerkt en het bedrijf vanaf het begin zien groeien.
Het is enorm balen dat alle ingestoken moeite nu in een keer weg is.

Hardware gaan wij hier minimaal doen, alleen op aanvraag of bij erg populaire producten.
Hardware doen we ook puur erbij voor de service.
De marge is namelijk belachelijk (1% is normaal).
 
tja altijd vervelend mja, voor de een meer als de ander, ik werkte er ook, kijk met mij komt het wel goed altijd wel, heb al paar dingen achter de hand, alleen eerst ff vakantie vieren zeg maar :p

Maar somige collega's komt het net kut uit, net vakantie gehad en dan kom je terug en hoor je zo iets enja dan heb je net al je geld in de vakantie er door heen gejaagd.

Mja, helaas konden we er weinig aan doen het is nou eenmaal zo! :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan