Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nope ben gestopt met public op 34, We hebben gisteravond heel de nacht Black ops League gespeeld, en na een winstreak van 10 zijn we gestopt met de top 6 plekken voor ons.
K vind eigenlijk dat ze wel hadden mogen zorgen dat t spel fatsoenlijk werkt met 3 schermen. De engine is inmiddels zo uitgemelkt dat dat er toch wel even bij kon?
Idd zie iedereen met een mp7 lopen.
De snipers zijn hier ook volkomen waardeloos.. aimen duurt een eeuwigheid..
Vind jammer dat er geen dedicated servers zijn.
Had dit graag gezien zodat je zelf je server kan beheren(clanserver) en zo dus ook nette en strakke regels kunt hanteren.
Ben hem nu ongeveer 2-3 dagen aan het spelen en begin um al wat beter te vinden.
Af en toe potje winnen (hc snd) lukt ook al hehe
Alleen matchmaking is zo jammer..zit je tijdje te wachten tot de volgende map komt gaat er weer iemand weg en begint het aftellen opnieuw pff (op gegeven moment leek wel of ze het extra deden eruit en erin zodat de game niet begon)
Al met al zeg ik Dedicated servers toestaan (standard maken) en tis wel een goeie game
als je een actieve en prettige clan/community zoek is Invictus Clan - News wel iets voor je, zitten aardig wat HF members op en ook met een actieve teamspeak, ik zelf ben ook lid, enige vereisten, is activiteit op teamspeak en de site
als je een actieve en prettige clan/community zoek is Invictus Clan - News wel iets voor je, zitten aardig wat HF members op en ook met een actieve teamspeak, ik zelf ben ook lid, enige vereisten, is activiteit op teamspeak en de site
Ik ben niet opzoek naar een (echte) clan meer naar een beetje samen knallen met bekenden (mis je toch met match making.een hoi kan er vaak nie meer vanaf)
Dus een keer een tijd en dag afspreken om een uurtje of 2-3 te knallen (tegen anderen) bijv.