Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Klopt, maar dan moet er dus weer een Mod aan te pas komen om n COD game beter te maken.
Hebben ze al die tijd al niet geluisterd naar de community... puur zakkenvullerij!!!
Heb veel uurtjes game plezier gehad in Black Hawk Down als lid van NEF (Nordic Elite Force).
Lekker met een paar "soortgenoten" op TeamSpeak en dan ging t echt om het winnen van de match en niet om de individuele scores.
Bijkomende voordeel van BHD was... dat wanneer je de match verloor, je ook geen XP kreeg... nou dan speel je wel als team!
Leuk en aardig, Maar ik speel niet om te winnen. Ook niet als ik in een war zit. Natuurlijk zet ik dan alles op alles om te winnen. Maar daar doe ik het niet voor
Maar ik heb juist door teamplay veel gelachen tijdens t gamen.
Nu stoor ik me aan van die n00bs die niet eens de moeite nemen om 5 sec bij een vlag te komen staan in Domination.
En als je alleen speelt om de tijd te doden, moet je misschien professionele hulp zoeken...
Snap ik..zijn er veel idd..maar ik speel meestal vaste servers zei het alleen al omdat de eigenaren (clans) je leren kennen en ze cheaters er snel afgooien dat heb je op mw2-3 niet.
ik wacht ook altijd tot een tijdje na de release..pre order en first buy is altijd te duur en vaak worden ze wel gebundeld bij een videokaart oid en wil iemand um nie
Ik ga hem halen op de release.. Dus lekker na 12en...
Heb paar oude games ingeleverd die ik niet meer speel,
Dus krijg Black Ops voor 20 euro Mooiere deal kan je niet krijgen!!
Ik ga hem halen op de release.. Dus lekker na 12en...
Heb paar oude games ingeleverd die ik niet meer speel,
Dus krijg Black Ops voor 20 euro Mooiere deal kan je niet krijgen!!