@ olympus: Klopt dat consoles de boosdoeners zijn, maar helaas zit daar (schijnbaar) t grote geld.
Dus die ontwikkeling krijgt voorrang op de PC versies. Verder ben ik het met je eens vwb Dedi servers... nu zit je aan Xdoos Live en andere matchmaker zooi vast. Speel je bijvoorbeeld als "team" tegen een tegenstander die in een party zit, ben je op voorhand kansloos.
@ Homienator: Persoonlijk ben ik geen fan van Mods... waarom bij FOV aanpassen? Gewoon gamen uit de doos, had geen tweaks en/of macro's nodig om te rapen in COD MW
@ vincent: De SP was een aardig verhaal, maar kwam niet in de buurt van COD MW. De MP is net als BO kont... de maps zijn kut (echt snipen kan je niet... quickscope is uber gay en heeft niks met snipen te maken... dat hebben ze bij BF3 beter voor elkaar) en dan nog maar te zwijgen over alle n00b kill streaks van vandaag de dag...
@ Sanders: COD fanboys moeten zich zeker schamen, maar t zijn slechts kinderen van 14 die de hype volgen.
Old skool gamers (30+) zoals ik, worden bijna gedwongen te stoppen met t spelen van FPS.
Ja ik heb sinds 1,5 een Xdoos, maar beleef daar vooral plezier mee met games zoals Fifa, Forza Motosport en de Kinect Sports.
FPS zijn voor mij dood
En ff voor de duidelijkheid voor alle BF, MOH en OFP
fans... allemaal slechte games!!!
Eigenlijk al omdat het console ports zijn... klote graphics, kansloze hitboxes (lees gameplay) en veel te veel poes pas eraan toegevoegd waar het in echte FPS helemaal niet om gaat.