• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

COD: Black Ops II

Het voordeel was bij black ops dat de XKmod en dergelijke mods gewoon speciaal waren gemaakt voor niet in te kunnen hacken.
Wij als clan (competitie team) speelde altijd XKmod was net hetzelfde als promod en wij hadden totaal nooit last van de hackers daarom hoop ik zelf ook dat BO2 net het zelfde word en dan kan ik enkel zeggen 'kopen die handel' :D
 
Waren er dan echt zoveel hackers in public? Ik heb in die 70uur nog maar 1 echte aimbot gezien.

Dan is het of ze vallen mij niet op of ik denk dat ze gewoon goed zijn :p
 
Ik vind black ops 2 een mix van battlefield, halo en een klein beetje cod.
Als ik het zo zie is het niks voor mij.
te veel sci-fi.
Ze zeggen dat de graphics er veel beter uit gaan zien maar in de trailer zuigen de graphics nog harder als in black ops (wat ook al bagger was vergeleken met cod4)
Ik download hem wel eerst voor de pc, en als die bevalt koop ik hem voor de xbox.
Anders gaat het geld naar een betere titel.

Maar voor nu vind ik het een verschrikkelijk spel.
 
tumblr_m3kxfdJWhL1r3jsrko1_1280.jpg
 
Ik heb BO gekocht omdat iedereen het had, en er toen eigenlijk weinig anders uitwas.
Heb MW3 uit nostalgie aangeschaft, single player uitgespeeld en letterlijk de multiplayer nog niet een keer opgestart omdat het precies hetzelfde is opgezet als de laatste 4 CoD's.
Dat is dus een grapje waar ik ook niet meer intrap, ze kunnen mijn rug op en als ik het mag zeggen vind ik eigenlijk ook dat iedereen die dit spel nog aanschaft zich moet schamen voor al 4 of 5 keer op rij in principe hetzelfde spel aan te schaffen.
Er zit echt geen vooruitgang in deze serie en houdt de industrie tamelijk op de rem (mede mogelijk gemaakt door antieke console hardware).
 
(mede mogelijk gemaakt door antieke console hardware).

Sowieso zijn console's eigenlijk de boos doeners hier in het spel. Geen dedi's omdat de consoles dat niet kunnen. Ach sterf.... (console gamers dan he)

het enige waarvoor ik een console wil is lekker achterover leunend racen.
 
@ olympus: Klopt dat consoles de boosdoeners zijn, maar helaas zit daar (schijnbaar) t grote geld.
Dus die ontwikkeling krijgt voorrang op de PC versies. Verder ben ik het met je eens vwb Dedi servers... nu zit je aan Xdoos Live en andere matchmaker zooi vast. Speel je bijvoorbeeld als "team" tegen een tegenstander die in een party zit, ben je op voorhand kansloos.

@ Homienator: Persoonlijk ben ik geen fan van Mods... waarom bij FOV aanpassen? Gewoon gamen uit de doos, had geen tweaks en/of macro's nodig om te rapen in COD MW :p

@ vincent: De SP was een aardig verhaal, maar kwam niet in de buurt van COD MW. De MP is net als BO kont... de maps zijn kut (echt snipen kan je niet... quickscope is uber gay en heeft niks met snipen te maken... dat hebben ze bij BF3 beter voor elkaar) en dan nog maar te zwijgen over alle n00b kill streaks van vandaag de dag...

@ Sanders: COD fanboys moeten zich zeker schamen, maar t zijn slechts kinderen van 14 die de hype volgen.
Old skool gamers (30+) zoals ik, worden bijna gedwongen te stoppen met t spelen van FPS.
Ja ik heb sinds 1,5 een Xdoos, maar beleef daar vooral plezier mee met games zoals Fifa, Forza Motosport en de Kinect Sports.


FPS zijn voor mij dood :(


En ff voor de duidelijkheid voor alle BF, MOH en OFP fans... allemaal slechte games!!!
Eigenlijk al omdat het console ports zijn... klote graphics, kansloze hitboxes (lees gameplay) en veel te veel poes pas eraan toegevoegd waar het in echte FPS helemaal niet om gaat.
 
maar behalve dat kan het eigenlijk niet beter :D 2 & 4 waren de beste, 3 was enkel voor consoles dacht ik, dus zou eigenlijk niet eens mogen meetellen. Alles daarna is gewoon hetzelfde maar slechter uitgevoerd.

Overigens zie je hetzelfde in veeeeeel series terug komen de laatste tijd. Battlefield vind ik ook al over zijn punt heen, komt daar die origine zever nog eens bij dan heb je het wel gehad. Het wordt tijd voor een paar echte, goeie games waar er niet elk jaar een aftreksel van uitkomt. fingers crossed voor CS:GO

haha no shit XD! *copy uit eigen config map ;)

// these keys are defined in controller.cfg, config.360.cfg, AND controller.360.cfg
// Key bindings
bind "A_BUTTON" "+jump"
bind "B_BUTTON" "+reload"
bind "X_BUTTON" "+use"
bind "Y_BUTTON" "invnextnongrenade"
bind "L_SHOULDER" "+speed"
bind "R_SHOULDER" "+lookspin"
bind "BACK" "togglescores"
bind "START" "gameui_activate" // (start) button - pause

bind "L_TRIGGER" "+duck"
bind "R_TRIGGER" "+attack"

bind "STICK2" "+attack2"
bind "S1_UP" "xmove"
bind "S2_UP" "xlook"

bind "UP" "slot3"
bind "RIGHT" "gamepadslot1"
bind "DOWN" "drop"
bind "LEFT" "invnextgrenade"
// Key bindings end


en ja ik heb Counterstrike Global offensive ;)

ps, dit is het leukste ;)
gameui_xbox "1"
hud_fastswitch "2"
sk_autoaim_mode "2"
snd_digital_surround "1"
save_history_count "1"

host_thread_mode "1" // We want to run the host on a seperate thread for Xbox
sv_alternateticks "1"

Autoaim just "pro gamers opgelet XD!"
 
@ Sanders: COD fanboys moeten zich zeker schamen, maar t zijn slechts kinderen van 14 die de hype volgen.
FPS zijn voor mij dood :(

Sorry ik ben 39 en heb de hele CoD serie..vermaak me met de meeste nog prima...alleen mw2 en 3 waren voor mij een miskoop..echt niets aan en hooguit 3-4 uur gespeeld..BO speel ik nog dagelijks en bevalt me nog steeds goed!

Ieder zijn mening..maar als je ziet waar wij het vroegah mee moesten doen is dit toch vele malen beter : denk aan MoH AA , SH etc jarenlang op hoog niveau gespeeld via clanbase enzo.

Probleem is eerder dat er ieder jaar een vervolg MOET komen anders hoor je er als gamemaker niet bij lijkt het wel.
kheb 6 jaar lang Spearhead gespeeld (mede omdat er toen gewoon niet veel games uitkwamen) tot CoD1 kwam en toen ging het in 1x hard met steeds nieuwe uitvoeringen, eigenlijk best wel jammer omdat je toen pas echt grote clans had en veel meer spelers goed/jarenlang kende en dat werd toen uit elkaar getrokken omdat er veel meer keus kwam
 
Ik ga ook niet akkoord met je stelling dat je ieder jaar een nieuwe game uit moet brengen om er bij te horen. Sterker zelfs, elk jaar een andere game uitbrengen is een teken dat je game niet goed was.
De reden waarom is dat een goede game diepgang en mogelijkheden moet hebben. Als je die hebt, dan 'ververst' je game zichzelf en kunnen ze gerust jaren mee gaan. SC2 is hier een mooi voorbeeld van, maar in vele andere goede games zie je dat terug komen. En het zijn net dat soort zaken dat in die 'jaar releases' ontbreken.
 
Mee eens! Het feit dat games zichzelf zoooo snel opvolgen zegt meer iets over de kwaliteit van de game.
En wat is er nu daadwerkelijk aangepast een nieuwe versie?
Nee, Osdorp Posse heeft hier vroeger al eens een nummer over gemaakt ;)

 
Ik vind black ops 2 een mix van battlefield, halo en een klein beetje cod.
Als ik het zo zie is het niks voor mij.
te veel sci-fi.

True, kreeg bijna de Crysis feeling. Wel awesome btw xD
Qua armor suits lijkt het mss op Halo, maar dat was het wel zo'n beetje. Halo is een van de meest geniale competitive games die er zijn voor de console.

@ olympus: Klopt dat consoles de boosdoeners zijn, maar helaas zit daar (schijnbaar) t grote geld.
Dus die ontwikkeling krijgt voorrang op de PC versies. Verder ben ik het met je eens vwb Dedi servers... nu zit je aan Xdoos Live en andere matchmaker zooi vast. Speel je bijvoorbeeld als "team" tegen een tegenstander die in een party zit, ben je op voorhand kansloos.
.
Dus jij zegt dat je iedereen butt raped als jij op de PC een party tegenkomt?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
vincent COD Black Ops loopt traag, lage FPS, hoe te verhelpen? Gaming 8
C Welke videokaart voor COD Black Ops? Budget: €200,- Hardware & Software 7
Freddy COD Black Ops RCXD RC wagentje :D Algemene Discussies 10
Hightower help cod mw3 doet ket niet. Problemen & Oplossingen 1
J COD MW3 Survival (DLC) Gaming 5
Adam Vandervorst Server cod 4 Gaming 5
Sanders CoD 4 MW1 werkt niet Gaming 8
G cod mw3 announced? Gaming 17
G save games cod mw 2 kwijt Gaming 16
A CoD:MW2 The Pit tijden Gaming 7
damunk Call of Duty: Modern Warfare 2 / COD MW2 / GEEN DEDICATED SERVERS?! Gaming 52
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Black Friday deal 2022, start vandaag! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason RESTOCK! Black Ice radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Cape Cora HF 642 Konvekt - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Watercool MO-RA3 External Radiators - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3090 D-RGB - Silver and Black Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader noiseblocker NB-ELOOP X B12-PS ARGB BLACK EDITION - 120MM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black & Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [Te Koop] BarrowCH Boxfish series Acrylic Square Digital RGB Tank Reservoir 150mm - Black Verkocht 1
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB The Special Edition - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason DarkSide 5v 3-pin D-RGB 2-Way or 3-way splitter cables - Jet Black Sleeved HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan