• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier toch nog eens reeël over na zitten denken en ik zie het persoonlijk niet zitten om verder te gaan met deze case. Het is spijtig, maar de langdradigheid van de build en de vele wijzigingen hebben mij al doen twijfelen over deze build.

Tel daarbij de vele tegenslagen op met zaken die net niet pasten plus de huidige stand van zaken omtrent mijn gezondheid en ik ben tot de conclusie gekomen dat deze build niet levensvatbaar is.

Het concept zit nog wel in mijn hoofd en er zal zeker nog een build komen die gebaseerd is op een ITX case. Echter niet de mini lili zoals jullie hem nu kennen.

Als eerste wil ik mijn sponsors bedanken:


Marco en Ruud van Cooler Master Nederland, heel erg bedankt voor jullie support.


Freddy, heel erg bedankt voor de geweldige korting.
De gesponsorde goederen blijven bewaard voor de volgende ITX build.


Harold van Leds-Buy, bedankt voor de korting.


Tevens wil ik nog enkele members specifiek bedanken:

Coolfris:
Voor de D5 pomp met unieke Detroit Thermal Top.

Kier:
Voor zijn geweldige creatieve meedenk skills. Enkele struikelblokken had ik zonder jou niet kunnen verhelpen.

L3p:
Voor de motivatie via MSN.

Lemonade:
aka MijnPrintplaat.nl en Graveco.nl, bedankt voor het meedenken over en leveren van custom parts.

Soppy:
Voor de geweldige 2ehandse deals ;).

Daarnaast wil ik alle volgers zeer bedanken voor het volgen van deze toch wel unieke build (uniek qua concept en uniek qua aantal wijzigingen), hopelijk zijn jullie net zulke trouwe volgers bij de volgende build (start er van kan wel even een tijdje duren) als bij deze.

Het is jammer, but i failed :eusa_wall:.
 
Veel sterkte Mark!
Je hebt toch heel wat paint, photoshop en Sketchup ervaring overgehouden aan dit project ;)
 
Ik weet niet wat er precies speelt, maar als ik het zo lees wens ik je veel sterkte en gezondheid :). Bedankt voor het leesvoer in ieder geval. Cheers!
 
Nee, hij gaat in een verhuisdoos op zolder.
Aangezien er iemand was die wel interesse had in het doorzetten van de build (alleen dan aangepast naar zijn wensen), is de CleanLi verkocht (op de voeding, pomp+top en rgb led controller na dan).

Dus hopelijk zien jullie deze case over een tijdje weer terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan