• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CKV Trailer "Bad Business"

Ondertussen weer wat verder uitgewerkt. Ik heb op advies van ander forum wat meer gedaan met de schoten. Ik heb bij het schot de omgeving ook wat op laten lichten. In dit filmpje heb ik het alleen bij het eerste shot gedaan en bij de rest niet zodat je het verschil goed kunt zien.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=M2kL0igOzdI]YouTube - muzzle flash test[/ame]
 
Sorry voor het lange wachten, ik ben ondertussen weer wat verder, en dit is hoe het er nu voor staat. Ik werk er niet veel meer aan nu. Soms nog wat kleine dingetjes. Maar hier is het resultaat zover:

 
Mooi filmpje maar ....

-jammer dat t eerste shot (0:23) mooi van onder is genomen en t volgende shot (0:27) schuin van boven
-het openen van de koffer had ik van de andere kant geschoten in close up
-de dame op 0:44 had wellicht in close up gekund (sex sells)
-het schot op 1:11 had meer impact gehad als je daarna iemand had laten neergaan

Voor de rest is het een mooie trailer geworden. Vooral het einde. Helicopter, ontploffing boem einde. Perfecte timing.

Maar dat is mijn simpele mening
 
Enorm bedankt voor je reactie, deze "simpele" mening helpt me toch weer wat verder. Er zijn mij zelf ook nog een aantal puntjes opgevallen die ik kon verbeteren.

- muzzle flashes:
Omgeving ook "opgelicht" Realistischer
- Depth of Field meer toepassen
- Collorcorrection beter, daar heb ik echt te weinig tijd aan besteed
- Beetje inkorten om het spectaculairder te maken
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan