1
Freddy Administrator Forumleiding 31 mei 2008 #5 ziet er suuperstrak uit met die slangen en UV Wel een lange stuk slang van SB naar Pomp. Ga je dat nog aanpassen als jouw 360 rad komt?
ziet er suuperstrak uit met die slangen en UV Wel een lange stuk slang van SB naar Pomp. Ga je dat nog aanpassen als jouw 360 rad komt?
Freddy Administrator Forumleiding 31 mei 2008 #7 Ohja, dat was het Nog een Cosmos S gebruiker erbij! Op dit forum ben jij al de derde of vierde volgens mij
Ohja, dat was het Nog een Cosmos S gebruiker erbij! Op dit forum ben jij al de derde of vierde volgens mij
Catz Member 1 juni 2008 #8 Ja inderdaad maar ik denk toch dat die van mij qua looks de rest het nakijken gaat geven Alleen al vanwege de kleurenstelling (zwart en wit, ja ok geen kleuren ) en poedercoating + custom fan en radiator grills :033:
Ja inderdaad maar ik denk toch dat die van mij qua looks de rest het nakijken gaat geven Alleen al vanwege de kleurenstelling (zwart en wit, ja ok geen kleuren ) en poedercoating + custom fan en radiator grills :033:
ShaquilleMoreno Senior Member 1 juni 2008 #9 remcokatz zei: Ja inderdaad maar ik denk toch dat die van mij qua looks de rest het nakijken gaat geven Alleen al vanwege de kleurenstelling (zwart en wit, ja ok geen kleuren ) en poedercoating + custom fan en radiator grills :033: Klik om te vergroten... Ik wacht af :025:
remcokatz zei: Ja inderdaad maar ik denk toch dat die van mij qua looks de rest het nakijken gaat geven Alleen al vanwege de kleurenstelling (zwart en wit, ja ok geen kleuren ) en poedercoating + custom fan en radiator grills :033: Klik om te vergroten... Ik wacht af :025:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 4 juli 2008 #10 Ziet er echt ongelofelijk goed uit Had niet gedacht dat het met zulke slangen er zo uit zou zien. PS: Die Bitpower/Feser fittingen zijn echt meesterlijk :icon_cool:
Ziet er echt ongelofelijk goed uit Had niet gedacht dat het met zulke slangen er zo uit zou zien. PS: Die Bitpower/Feser fittingen zijn echt meesterlijk :icon_cool:
D Deleted member 42 Guest 4 juli 2008 #11 mooie setup, wat een warboel van darmen in je pc veel succes met het ombouwen naar je cosmos.