• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik zag een reclame voor "Season 2" van COD MW, ik dacht dat dit voor de remastered versie was van 2017.
Maar blijkt dus een totaal nieuwe spel te zijn, draagt alleen dezelfde naam als die van 2007 (Call of Duty 4).
Beetje verwarrend met dezelfde namen :sarc:

Ik vond de Single player van COD4 echt super vet, is me altijd bij gebleven, net of ik zelf in een film zat :)

Hier de trailer van de 2019 versie:

Iemand deze al gespeeld? En wat vindt je ervan?
 
ik heb deze op de Xbox, het is te doen maar voor mij niet pakkend om te blijven spelen.
Natuurlijk vind iemand anders hem geweldig, ik keer steeds weer terug naar COD WWII gewoon lekkere game play.
 
Heb nu zelf 2 avonden achter elkaar tot 4 uur 's nachts gespeeld met maten van me.
Die spelen dan op een PS4, dat crossplay werd echt super.

CoD blijft CoD dus word er zelf altijd redelijk kriegelig van. :sarc:
 
Ik heb deze nu ook gekocht :)
Als ik straks thuis ben even downloaden, dat duurt wel eventjes, las dat het 100+ GB is :S

Kunnen jullie mij alvast toevoegen? Mijn nickname: Akuma2000nl of in het geheel Akuma2000nl#2645
 
Crap... eindelijk gedownload, wil ik het spel opstarten, krijg ik de melding dat mijn OS niet wordt ondersteund (Windows 8.1) -_-
Nu aan het downloaden op mijn laptop, die draait Windows 10.
Mijn Crossdesk binnenkort maar eens updaten naar Windows 10 :sarc:
 
Ik blijf toch maar op mijn laptop spelen, mijn 3x GTX 980 in SLI trekt dit spel niet goed :(
Mijn laptop met een RTX 2070 speelt veel soepeler (wel kleiner scherm/lagere resolutie).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan