• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Call of Duty XP

MrGiorgio

De Planner
Zelf ben ik niet zo'n fervent COD speler, maar ik meen ergens opgevangen te hebben dat ze hier een terugkerend evenement van willen maken.

Experiences
One Epic EventWhen: September 2nd & 3rd, 2011Where: Los Angeles, CAActivision lights up Los Angeles on September 2nd and 3rd with the first ever Call of Duty® fan experience, Call of Duty® XP. Thousands of hardcore and casual fans alike will unite for two days of complete Call of Duty immersion. Be the first to challenge Call of Duty®: Modern Warfare® 3 multiplayer. Run real-life recreations of Call of Duty®: Modern Warfare® 2's The Pit and Scrapyard. Explore the revolutionary new digital platform Call of Duty® Elite and qualify to compete in The Call of Duty $1 Million Tournament Presented by Xbox 360®.

Misschien iets voor de liefhebbers volgend jaar?
 
Heb het begin live gekeken omdat ze info en beelden gaven over de multiplayer van MW3.
Daarna was het alleen maar over hoe geweldig het amerikaanse leger is enzo, toen heb ik het maar uit gezet.
Voor wat het gamen betreft vind ik het een beetje ver.
Speel wel multiplayer vanaf me kamer. :p
 
Vind het behoorlijk overdreven, wat ze daar allemaal hadden?
Compleet level nagemaakt, en ''The Pit'', kon je zelf al schietend en stoer door dat ding heen rennen... Geweldig..
Jeep ritje, moest je halverwege een pakketje ergens pakken, terwijl een SEAL je al schietend begeleidde..

En dat voor een spel..:sarc:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan