• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Call of Duty: Modern Warfare 2 / COD MW2 / GEEN DEDICATED SERVERS?!

Ik heb ook getekend :)

Ik laat mijn pre-order wel staan.
De single player van COD4 vond ik zo geweldig dat ik het ook van MW2 verwacht en het geld dus waard vindt.

En qua online... mocht de dedicated servers toch niet doorgaan, hoop ik dat IW.net wat wordt.
Ik ben behoorlijk noob met COD online, voor mij maakt het daarom niet heel veel uit welke server ik kom :p
 
voor mij persoonlijk maakt het wel veel uit. En voor veel mensen hoewel ik inderdaad bang ben dat de petitie weinig zal opleveren aangezien er genoeg geld in die iw.net gestoken is. alleen erg zonde dat een spel waar de gehele FPS community op zat te wachten in 1 klap zo verneukt kan worden... voornamelijk voor diegene die competitie gericht zijn.

Ik hoop eigenlijk wel op een reactie van infinity ward op die petitie...
 
Misschien valt het straks allemaal heel erg mee met alles.
Het is toch bijna zover kunnen we het zelf meemaken.

Ik zelf wacht nog steeds met pre-order :p

Multiplayer is juist leuk aan cod.
Speel nu ook weer cod4 custom map server echt lache.


Ik blijf tóch nog beetje hoop houden ook al was ik zo negatief int begin :p
 
Ben het eens met Slader, ik snap niet waarom ze wel doorgaan met de succes-formule Call of Duty en dus een opvolger maken van MW 1 en dan zo'n verandering in het MP maken dat het spel meteen een stuk minder geschikt is voor het competitie gericht spelen.
 
robert bowling heeft op twitter een reactie gegeven tegen een member. Nu maakt het me niet echt blij aangezien ik dit eerder heb zien gebeuren op FEAR2 en de meeste mensen kunnen wel zien hoe dat is verlopen.

Hij geeft namelijk aan dat zijn statement een grote golf aan reacties heeft losgemaakt en basicly gaat hij het bij IW laten weten. Helaas hebben de mensen bij monolith hetzelfde laten weten en uiteindelijk is er ook niets veranderd.

Het lelijke feit blijft namelijk dat als je het bericht feitelijk bekijkt geeft die simpelweg aan dat de petitie is gezien ( was moeilijk te missen ) en thats it... hij geeft niet aan dat er werkelijk iets aan gedaan word, nu hopen dat een officiele reactie van IW meer hoop gaat geven...
 
De reden die ze in de eerste instantie opgaven was om het toegankelijk te maken voor de mainstream. Maar ze hebben al toegegeven dat het is voor anti piracy :S

aangezien er ook meer dan genoeg gekraakte servers in omloop zijn, dat willen ze tegen gaan. Hoewel dit nou niet echt de manier is om dat te doen maar dat terzijde... Tevens denk ik dat ze een platform aan de zijkant willen opzetten om de concurentie aan te gaan met steam ( iets wat eigenlijk momenteel zijn eigen markt is )
 
Ik denk dat Infinity Ward de "Cracked server community" een beetje overschat. De hoeveelheid mensen die cracked online spelen is niet heel groot, en omdat er op dit soort servers veel gehackt word koopt een groot deel van deze cracked spelers uiteindelijk toch de legale versie. (Als ze het spel leuk vinden.)
 
Loopt nou niet te hard van stapel. Straks is het een fantastisch vet programma en werkt alles perfect.

Eerst wachten tot dat het uit is en dan pas kan je klagen. Je weet niet eens hoe het werkt.
 
Ach zoals ik al eerder zei we wachten het wel af hoe lekker alles gaat lopen.

Aan de ene kant denk ik dat Infinity Ward alleen maar het beste voor heeft met hun game, maar aan de andere kant denk ik ook waarom zou je iets willen veranderen waardoor MW 1 de best verkopende shooter van de laatste 10 jaar (?) is geworden.
 
de multiplayer is juist waar de meeste de game voor aanschaffen
las toestraks ergens dat al 60% van de gepre-orderde pc versies in amerika al gecancelled waren.
dat wil natuurlijk heel wat zeggen over het vertrouwen in het nieuwe systeem
 
ik wil niet heel lullig zijn over quadcore zijn post...maar fourzerotwo is juist de community manager, hij is juist diegene die alles verteld en in alle inderviews staat.

Waarom mensen zich er zo druk om maken is omdat FEAR 2, halo 2 en gears of war op de pc een zelfde systeem gebruikte. Dat zijn allemaal triple A titles geweest op de consoles maar op de pc waren ze hierdoor een grote grote flop

Dan nog wat duidelijkheid over het systeem, het zet je in een server automatische op basis van je skill. In algemene vertaling is ten alle tijden je level en de tijd die je hebt gespeelt. Ik wil niet opscheppen maar ik kan toch behoorlijk mn mannetje staan online, terwijl ik maar een paar uur per week kan spelen. Dus kom ik automatische bij een stel noobs terecht omdat ik geen tijd heb om te spelen...

Dan heb je een vooringesteld aantal opties waar je uit kan kiezen om beter geplaatst te worden. Ik wil bijvoorbeeld een server die niet continu in 1 map vast zit en meestal 5 man erin hebt zitten. Dat moet maar net tussen de opties staan anders is het voor mij in en uit een game springen tot dat.

De server kiest voor mij een spel dat in de buurt gehost word uit. Ik speel vaak met een aantal oud clan leden uit sweden, die zullen dus heel weinig kans hebben om in dezelfde server gedropt te worden.

Er word hier beschreven dat door een aantal servers bladeren een ramp is en dat het erg ontoegankelijk is. Ik heb er nog nooit klachten over gehoord het enigste wat ik weer is dat iedereen op zijn eigen manier er doorheen bladerd... en dat wil je vervangen door 1 systeem dat op 1 manier een server voor iedereen moet vinden die het beste bij hun past met een klein aantal opties die je het meegeeft....

om de dedicated server te vervangen zetten ze een private game op... Dat moet dan helpen voor clans. Een clan heeft juist altijd een ded server voor de goede ping en vaak zijn er niet zoveel die een goede upload hebben om een game op te zetten.

Dan heb je een party systeem. Klinkt heel leuk maar dan zit je weer met het feit dat in een game waar je in gedumpt moet worden genoeg slots vrij moeten zijn aan 1 kant anders krijg je altijd

En dan heeft die nog altijd heel vriendelijk achter wegen gelaten hoe het zit met compo mods en competitions all together...

{edit} dan heb je nog niet eens vermeld dat 1 speler continu met de laagste ping de admin word... dus als jij veel download heb krijg jij de host ook al heb je een baggere upload...
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan