ik wil niet heel lullig zijn over quadcore zijn post...maar fourzerotwo is juist de community manager, hij is juist diegene die alles verteld en in alle inderviews staat.
Waarom mensen zich er zo druk om maken is omdat FEAR 2, halo 2 en gears of war op de pc een zelfde systeem gebruikte. Dat zijn allemaal triple A titles geweest op de consoles maar op de pc waren ze hierdoor een grote grote flop
Dan nog wat duidelijkheid over het systeem, het zet je in een server automatische op basis van je skill. In algemene vertaling is ten alle tijden je level en de tijd die je hebt gespeelt. Ik wil niet opscheppen maar ik kan toch behoorlijk mn mannetje staan online, terwijl ik maar een paar uur per week kan spelen. Dus kom ik automatische bij een stel noobs terecht omdat ik geen tijd heb om te spelen...
Dan heb je een vooringesteld aantal opties waar je uit kan kiezen om beter geplaatst te worden. Ik wil bijvoorbeeld een server die niet continu in 1 map vast zit en meestal 5 man erin hebt zitten. Dat moet maar net tussen de opties staan anders is het voor mij in en uit een game springen tot dat.
De server kiest voor mij een spel dat in de buurt gehost word uit. Ik speel vaak met een aantal oud clan leden uit sweden, die zullen dus heel weinig kans hebben om in dezelfde server gedropt te worden.
Er word hier beschreven dat door een aantal servers bladeren een ramp is en dat het erg ontoegankelijk is. Ik heb er nog nooit klachten over gehoord het enigste wat ik weer is dat iedereen op zijn eigen manier er doorheen bladerd... en dat wil je vervangen door 1 systeem dat op 1 manier een server voor iedereen moet vinden die het beste bij hun past met een klein aantal opties die je het meegeeft....
om de dedicated server te vervangen zetten ze een private game op... Dat moet dan helpen voor clans. Een clan heeft juist altijd een ded server voor de goede ping en vaak zijn er niet zoveel die een goede upload hebben om een game op te zetten.
Dan heb je een party systeem. Klinkt heel leuk maar dan zit je weer met het feit dat in een game waar je in gedumpt moet worden genoeg slots vrij moeten zijn aan 1 kant anders krijg je altijd
En dan heeft die nog altijd heel vriendelijk achter wegen gelaten hoe het zit met compo mods en competitions all together...
{edit} dan heb je nog niet eens vermeld dat 1 speler continu met de laagste ping de admin word... dus als jij veel download heb krijg jij de host ook al heb je een baggere upload...