Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het prestige is mij niet geheel duidelijk.
Als ik begin met prestige ben ik opnieuw level 1, wapens worden gereset, etc.
Stel je vind dat prestige toch niks, kan je het dan terug draaien?
Het prestige is mij niet geheel duidelijk.
Als ik begin met prestige ben ik opnieuw level 1, wapens worden gereset, etc.
Stel je vind dat prestige toch niks, kan je het dan terug draaien?
Nee, als je de prestige in ben gegaan kan je niet meer terug en zal je elk wapen opnieuw moeten unlocken en kopen..
Net als alle andere dingen die je heb gekocht. En je playercard dingen die je heb gekocht hou je wel.
nou ja het voordeel is wel hoe verder je komt hoe mooier het word er zitten namelijk ook secret wapons in die nog ontzichtbaar zijn bij het gedeelte waar je ze kan kopen, dus dit zijn wapens die op een bepaald prestige level unlocked worden.
Als je wil prestige wil doen kan je het beste je geld opmaken aan playercards die worden toch aardig duur op de laatste prestiges denk aan 10.000 15.000 en van prestige 15 25.000 .. And golden camo is ook niet echt gratis 50.000 per gun
haha duidelijk zelf speel ik momenteel veel met de AUG vind dat een super fijn apparaat moet ze dus toch allemaal maar eens kopen om te zien of het iets is.
GOD! Gingen we eindelijk lekker, gaat die dude opeens weg en komt vervolgens nooit meer terug, moet ik me eentje al die gasten gaan killen. (stage 20 lukte me echt niet in me eentje).