Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ben weer bezig geweest aan me case
heb een plaat weg gemept om ruimte te maken voor me pompjes
let niet op de stof bende
en moet nog een steun aan brengen om de tussen schot op zen plek te houden
hoezo stoffig
hoezo kabel bende
mmm ja meschien nog een tb der bij
uuuu mmmm green power tool
plaat der uit gemept geen dremel nodig geweest voor de laaste pop nagel
plate schroeferdraaier en een hamer is genoeg
je bent er maar weer druk mee, ziet er goed uit. toen ik dat boortje zag moest ik even lachen sorry, je stond er zo mooi mee te boren. dat zie je niet meer.
Met die ruimte onderin kan je heel wat leuks doen !
Wat je pompjes misschien leuk zouden vinden is een dual DDCtop van EK/watercool ofzo, die dingen presteren voor dood !
Wat ik me afvraag is of dat 360 rad niet mooi intern zou passen met die dikke triebs erop, want daar zit als ik het goed heb gezien geen ander rad ...
genoeg ruimte ja maar das alleen voor koolance en tfc onderdelen
ik wil eigelijk 2x d5 pompen met koolance tops en 1 of 2 tube res der in
maar met een op komende telefoon rekening van 250e+ + onderhoud koste hier en overige giet dat niet zo makelijk
genoeg ruimte ja maar das alleen voor koolance en tfc onderdelen
ik wil eigelijk 2x d5 pompen met koolance tops en 1 of 2 tube res der in
maar met een op komende telefoon rekening van 250e+ + onderhoud koste hier en overige giet dat niet zo makelijk
Nja, makkelijkste is deze 2 pompjes modden naar 18wattertjes en met een dualtop van EK/XSPC/watercool, ben persoonlijk niet zo'n koolance fan, maar hun opgevoerde pompen vind ik dan wel weer helemaal de max :icon_cool:
Bwa dat vind ik dan weer niet, maar goed ieder z'n mening.
Alhoewel je ziet het bij mij ook wel, Hoofzakelijk EK/Thermochill/MIPS en Bitspower (heb de RX120 achterop bij mij ook vervangen door mijn TC PA120.1, omdat ik het dan persoonlijk meer als 1 geheel ga aanvoelen.
black lagoon, die naam heb je dat toevallig van de "anime" black lagoon? Want daar hebben ze ook van dat soort guns. Of is het gewoon toeval dat het toevallig zo heet?