Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is geïntroduceerd met de komst van de ecovriendelijke hard disks, zoals de Western Digital Green serie. Die gaat zen toerental doen schommelen naargelang de load erop. Niet echt een aanrader, tenzij in een HTPC ofzoiets.
Heeft uiteindelijk allemaal met marketing te maken hoor. Het feit dat je toerental schommelt gaat je heus geen groene jongen maken :098:
update na een lange tijd heb me rex3 binnen en de h50
alles zit der nu is hier zijn de foto`s
elendige aan de rex3 is dat der maar 1 interne usb op zit
daar moet ik nog een fix op vinden
wat je op valt dat ik mijn mem niet heb aan gesloten op me loop
die komt later aan de 2de loop
klein updateje ik verveelde me duzz heb van me 800D de witte ledtjes vervangen door roode
mensen die de zelde kast hebben kunnen het wel merken aan het verschill
en heb nog een led strip in me case gebouwd
zo te zien ben je weer is goed bezig geweest nick hahahahaha de rex 3 ziet er goed uit dan kom ik aan met mij oldschool strikerextreem 2 hahahah maar binnen kort ben ik weer aan de beurt dan ga ik is even lekker bestellen hahaha ben enkel alles nog aan het uit zoeken en sparen maja
ziet er weer goed uit man
de rex3 heeft maar 1 interne usb die samen gekopt zit met de oc station connector
waar door verder geen gebruik kan maken van overige usb in je case of aan gestuurde hw
dacht ook aan die interne hub maar dan zit ik met die oc station overige aan sluitingen die op die zelde connector houder zitt
zo duzz direct naast elkaar en de usb en oc verbinding zitten aan de zelde connector
maar heb wel een idee een losse usb pin kabel maken(of usb verleng kabel) man en vrouw en dan ook 1tje custom maken van de oc connector een Y splitter en dan af werken en aan sluiten en zoon pci slot usb kabel open trekken