• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bijzondere levering

Kamuchi

Member
Al bijna een jaar klant van Freddy en kijk met elke bestelling al vooruit op de levering afwachtend wat voor lekkers er "vandaag" weer bij zit :icon_wink:


Zoals de meeste weten, zodra je met water koeling begint, komt er geen einde aan en bestel je soms meerdere keren per maand :p
Afgelopen dinsdag dus weer mijn verslaving lekker aan wakkeren met een dual top en 2de 450S pompje en een 240 radje bestelling, wetend dat het donderdag geleverd zou worden.

Kom ik thuis om half 6 en zoals gewoonlijk ligt het pakketje naar me te loeren vanaf de tafel :)
Ritueel begint met alles uit m`n handen laten vallen, mesje pakken en doosje open snijden!
Vouw het eerste klepje open leek alsof er een opgerold stuk stof boven op m`n hardware lag :dunno

Pak het eruit en bleek een tas te zijn?
20j6b8p.jpg


Vergat alles wat ik besteld had en nieuwschierigheid nam het over :p
Zat er in de tas nog een camo landmacht tasje, muis mat, zaklampje, stickers en een T-shirt! :055:

348p0g9.jpg

14y95xc.jpg

28m2pom.jpg


Freddy, super bedankt voor wat ik aan neem, het lan party goodies pakket!
Heb het al eerder gezegd en zal het nog eens zeggen, HighFlow is de beste winkel van nederland! :055:



Oh ja, de hardware... :p
152ibk8.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan