• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bclk >200

De validatie zegt dat het een Classified is...?
Ik twijfel nog steeds vet hard, koop ik wel of geen Classified met Dominator GT's. Het is toch een aardig prijskaartje en ik heb het geld ook nodig voor nieuwe objectieven.

Chiller, ik pm je even, dan vervuil ik dit topic niet.
 
De validatie zegt dat het een Classified is...?
Ik twijfel nog steeds vet hard, koop ik wel of geen Classified met Dominator GT's. Het is toch een aardig prijskaartje en ik heb het geld ook nodig voor nieuwe objectieven.

Chiller, ik pm je even, dan vervuil ik dit topic niet.

Classidied met dominators geeft je nog geen garantie op Bclck boven de 200 hoor. Ik kom er met moeite bovenuit maar heb wel stabiele overclock op lage spanning op de 200 (4,2 Ghz; 1.237 V
 
voor zo hoge Bclock te behalen moet je ook niet afkomen met een i7 920 he ???

Classified doet makkelijk over de 200Bclock, vraag is alleen 230 of 240 ofzo.

K heb nog geen Classified in me handen gehad of bij de goede overclockers die problemen ermee hebben.

Met een 920 of air of water moet je niet afkomen, vind k niet meer als normaal als je daarmee niet over de 200 komt.

En als je op Bclock +220 werkt vind k niet meer als normaal dat je op zo een presterende cpu ook geheugen naargelang steekt ipv 1333Mhz of 1600Mhz geheugen, maar iets deftigs.
 
Probeer dit eens en dan klik je hem met set fsb iets omhoog dacht uit me hoofd 918BKL clockgenerator..
gewoon ff testen want alle rampage's die ik hebben gehad deden maximaal 217 tot 220 Bclk.

Bclk: 210 x 19 = 4Ghz
PCIE: Zo hoog mogelijk tot die niet meer boot,sweet point zit meestal rond de 108 Pcie Maar ben bang dat je niet verder komt als 105 met Nvidia
Dram: 1200
Uncore: 2400
Vcore: 1.4
Vdram: 1.6
Vqpi: 1.35
CPU pll: 1.8
ICH PCIE: 1.6
IOH PCIE: 1.6
ICH: 1.25
IOH: 1.2

Dit heb ik ook gebruikt om mijn 255.9 te halen op de p6t WS PRO..alleen is daar natuurlijk de vcore/qpi iets hoger aangezien ik subzero zat..
 
Laatst bewerkt:
918BKL it is...!!

Hier een screen dat ik het gebruikte voor me P6T,werkt ook voor rex dacht ik..
Dit programmatje is een stuk lichter en doeltreffender dan turboV.

Voor de leken onder ons,kies de juiste clockgenerator druk op get fsb..
Dan zie je de huidige Bclk verschijnen en kan je hem aanpassen en met set fsb definitief maken...

Alstu heren succes.. :)

signature-1.jpg
 
Terug
Bovenaan