Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vraagje wordt bij jullie die VTT CPU Power Card ook zo warm, bij mij kan ik hem soms gewoon niet meer aanraken zo heet. Ik vraag me af of dit wel normaal is..
Je hebt er zelfs speciale koelblokken voor. Bitspower en Koolance hebben bijvoorbeeld een blok ervoor uitgebracht. Maar dan ben je wel je lichtgevende logo kwijt
Je hebt er zelfs speciale koelblokken voor. Bitspower en Koolance hebben bijvoorbeeld een blok ervoor uitgebracht. Maar dan ben je wel je lichtgevende logo kwijt
Dat RoG lichtgevend blokje koelt ook niet echt, is het volgens mij ook niet helemaal voor bedoeld
De metalen rand , vooral de 2 bredere vlakken aan de zijkant van het logo, wordt erg heet...
@Chiller: bij jou wordt dat dingetje helemaal niet warm/heet?
De stock cooler en sommige waterblokken (zoals die van Btispower), heeft nog een stukje metaal dat onder de ROG chip komt.
Die koelt dus de chip van onderen.
(bij de stock cooler is kon je de ROG chip eraan vast schroeven)
De stock cooler en sommige waterblokken (zoals die van Btispower), heeft nog een stukje metaal dat onder de ROG chip komt.
Die koelt dus de chip van onderen.
(bij de stock cooler is kon je de ROG chip eraan vast schroeven)
Van de stock koeler was ik dat vergeten, je hebt helemaal gelijk!
Dus dat geldt alleen maar voor die Koolance en Bitspower BN/SB waterblokken dat ze de RoG chip ook meekoelen?
Die van Bitspower is heel erg mooi, maar zooooo duur
die van Koolance is wel een stuk goedkoper, maar vraag me af of deze wel net zo goed koelt.....
En Mips zegt me niks eigenlijk ^^