• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Alumination

Ziet er goed uit zeg! Lekker groot en clean. Lijkt me dat je daar wel een deftig waterkoeling setje in kwijt kan ;)

Ga je de kast nog op wieltjes of dopjes zetten? Dopjes lijkt mij dan mooier en je kan evt ook nog wat met ledjes onder je case doen :D
 
Ziet er goed uit zeg! Lekker groot en clean. Lijkt me dat je daar wel een deftig waterkoeling setje in kwijt kan ;)

Ga je de kast nog op wieltjes of dopjes zetten? Dopjes lijkt mij dan mooier en je kan evt ook nog wat met ledjes onder je case doen :D

Thanx!, er past zeker een deftig waterkoeling setje in!

Ik heb de volgende doppies voor onder de case, ik vind die wieltjes nooit zo mooi staan. Lian Li Case Stand With Rubber Pad SD-02 A Silver

Ledjes onder de case is een goed idee! ik ga binnenkort maar even wat ledjes scoren ;) Dank u voor de tip! :p
 
Het is even geleden dat ik op het forum ben geweest, ik heb het erg druk gehad de afgelopen weken met stage etc. en ik heb helaas geen tijd kunnen vinden om te modden.

Er komt zo snel mogelijk weer een update!

Het gat van de voeding zit er inmiddels wel in! :p
 
Terug
Bovenaan