• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Alumination

LOL, Opa is denk ik niet in staat om met een Blackberry een foto te maken haha.
En ik bouw de case, Opa is er voor handige tips, wat weet die man veel zeg :p
Volgende update zal ik kijken wat Opa er van bakt met een Blackberry in z'n handen.
 
Update

Untitled-1.jpg


Update

Ben vandaag even aan de slag gegaan met de fan controllers.
Niet te veel geklets nu, het is al laat :p

PLAATJES! :*)

Gedemonteerde fan controllers.

Haarlemmermeer-20110329-00168.jpg


6,5 mm gaatjes geboord waar de draai knopjes door heen komen.

Haarlemmermeer-20110329-00166.jpg


Na wat gepiel en geklooi paste het eindelijk allemaal goed :p, de knopjes draaien soepeltjes :D

Haarlemmermeer-20110329-00181.jpg


Ziet er best strak uit al zeg ik het zelf :p

Haarlemmermeer-20110329-00180.jpg


Haarlemmermeer-20110329-00184.jpg


Fans even vast gezet voor de show.

Haarlemmermeer-20110329-00178.jpg


Haarlemmermeer-20110329-00176.jpg


Ik heb de randen van alle platen geschuurd, want in de volgende update gaan de platen vast gezet worden door middel van m4 inbus boutjes:

Haarlemmermeer-20110329-00169.jpg


Dit was het voor nu, tijd om te slapen :p

Tot Mods!

Untitled-1.jpg
 
Ga je de binnenkant ook nog bekleden met een plaatje alu zodat je straks van de kabels niets meer ziet? Zou wel vet zijn!
Mooie build verder! Lekker strak en zeker die fancontrollers zijn mooi daar. Beetje moeilijk bereikbaar als de kast op de grond staat, maar dat zal toch wel niet.
 
Thanx!

Ik heb het wel al een tijdje in me hoofd zitten om de binnenkant te bekleden met alu, zou er denk erg mooi uit zien, maar dat zie ik nog wel :p

Ik ben van plan een soort van "blok" te maken waar de case op kan staan, zonde natuurlijk om hem op de grond te zetten.
 
ah jij hebt exact hetzelfde gedaan met die fancontrollers als wat ik heb gedaan :p ... heb jij er trouwens niet last van dat ze een beetje naar beneden gaan hangen zodat je ze niet goed kan aandraaien ?

Ziet er iig goed uit ;)
 
Untitled-1.jpg


logo_cm.jpg


Update

De update is iets later dan gepland i.v.m. stage/school etc.

Ik ben vandaag bezig geweest met de beplating te monteren op het frame.
Helaas had de batterij van mijn telefoon er geen zin meer in en viel uit na de eerste (slechte) foto :(
Ik ga vandeweek even langs om een aantal foto's te schieten, ik zal dan maar is mijn digi cam gebruiken :p

Het boren en tappen was aardig wat werk 8)7
De voor, achter en de 2 zij platen zitten inmiddels lekker vast, heb helaas alleen een slechte foto van de achterzijde.

Haarlemmermeer-20110407-00208.jpg


Er is ook goed nieuws! Alumination heeft een sponsor!

Coolermaster heeft mij 4 fans gesponsord!
Namelijk de Coolermaster Turbine Master Mach 0.8

Haarlemmermeer-20110407-00209.jpg


Ik ben hier ernstig blij mee, en ze zullen prachtig staan in de case!

Mijn grote dank aan Coolermaster, en in het speciaal Marco!
Enorm bedankt! ;)

Mijn eigen werkplaats heb ik inmiddels aardig opgeruimd, dus daar word binnenkort verder "gemod"

Haarlemmermeer-20110404-00198.jpg


Tot Mods!

logo_cm.jpg


Untitled-1.jpg
 
Gefeli met je sponsor! Gaaf.

Zat net ff naar de fotos van de binnenkant te gluren en denk dat het super vet is als je de vloer van het bovenste stuk gaat polijsten. Is een boel werk, maar met een serie leds in het dak van de case krijgt dat denk ik wel een heel gave uitstraling!

Verder moet ik nog even zeggen dat ik jaloers ben op je werkplek. Als ik 5min bezig ben is het al een pokkezooi van hier tot ginter :(. Maar jij houdt 'em nice!
 
Update

Untitled-1.jpg


logo_cm.jpg


Update

Deze week niet veel geklets, ik heb namelijk ook niet super veel uitgevoerd :p
Ik heb alle platen nu vastzitten, en wat aan de afwerking gedaan van de buitenkant.

PLAAATJES! (in de huiskamer van oma) :D

Haarlemmermeer-20110412-00254.jpg


Haarlemmermeer-20110412-00246.jpg


Haarlemmermeer-20110412-00245.jpg


Haarlemmermeer-20110412-00244.jpg


Haarlemmermeer-20110412-00251.jpg


Haarlemmermeer-20110412-00250.jpg


Prachtige fans! ;)
Haarlemmermeer-20110412-00240-1.jpg


Haarlemmermeer-20110412-00253.jpg


Dat was het voor deze week, mischien ga ik donderdag nog even aan de gang met de powerbutton/usb poorten.
Verder is het wachten op geld! voor de waterkoeling set up, zodra dat binnen is kan ik gaan bepalen waar alles precies in de case komt.

Tot Mods!

logo_cm.jpg


Untitled-1.jpg
 
Terug
Bovenaan