hij doet het beter dan een EK Supreme op 1366, iets slechter op 775, wat duurder, maar in veel meer kleuren beschikbaar.
product (alleen niet letten op de bovenste en onderste » Livingstone):
CPU Kühler
XS review:
Alphacool HF 14 Yellowstone Review - XtremeSystems Forums
ik kan alleen de backplate niet vinden op de Alphacool site, alleen deze universele:
Alphacool CPU UNI-Backplate "Black Protector"
misschien dat ie er wel opstaat, alleen dat ik niet goed gekeken heb.
edit: in de XS review staat dat Feser compressiefittings er niet op passen en van wat andere merken weet hij het nog niet zeker:
er zijn in totaal 18 verschillende kleurmogelijkheden :O
de verschillende kleurmogelijkheden hebben bronze (Y-yellow), zwarte (B-black), zilveren (S-silver) en rode (R-red) onderdelen. de kleuren van de bracket, block en schroeven kunnen naar veel gewenste kleuren gekozen worden.
het is een beetje jammer dat wat meer voorkomende kleuren, zoals blauw en groen, niet voorkomen, maar ik kan me voorstellen dat poedercoaten of zelfs spuiten van de bracket dat kan oplossen
meer afbeeldingen van de binnenkant kunnen in de XS review worden gezien
product (alleen niet letten op de bovenste en onderste » Livingstone):
CPU Kühler
XS review:
Alphacool HF 14 Yellowstone Review - XtremeSystems Forums
ik kan alleen de backplate niet vinden op de Alphacool site, alleen deze universele:
Alphacool CPU UNI-Backplate "Black Protector"
misschien dat ie er wel opstaat, alleen dat ik niet goed gekeken heb.
edit: in de XS review staat dat Feser compressiefittings er niet op passen en van wat andere merken weet hij het nog niet zeker:
er zijn in totaal 18 verschillende kleurmogelijkheden :O
de verschillende kleurmogelijkheden hebben bronze (Y-yellow), zwarte (B-black), zilveren (S-silver) en rode (R-red) onderdelen. de kleuren van de bracket, block en schroeven kunnen naar veel gewenste kleuren gekozen worden.
het is een beetje jammer dat wat meer voorkomende kleuren, zoals blauw en groen, niet voorkomen, maar ik kan me voorstellen dat poedercoaten of zelfs spuiten van de bracket dat kan oplossen
meer afbeeldingen van de binnenkant kunnen in de XS review worden gezien
Laatst bewerkt: