Gruffi
New member
Ik heb een paar vraagjes over garantie.
Ik zal even schetsen wat ik heb voorgehad in een Belgische winkel:
Op 27 december breng ik mijn Asus 570 vga kaart terug naar de winkel waar ik het gekocht heb omdat deze na een half uur tot een uur meestal crashed. De verkoper zegt dat hij zal nakijken of het product wel degelijk defect is en daarna de rma procedure zal opstarten. Ik heb hier geen probleem mee. Daarna zegt hij dat als de Asus wel degelijk defect is hij me waarschijnlijk een MSI zal geven ter vervanging. Hiermee ging ik niet akkoord omdat ik specifieke waterblokken heb voor mijn Asus kaart. Hij ging het doorgeven en me op de hoogte houden.
Vandaag (10 Januari) bel ik om te horen hoe ver het staat en de verkoper meldt mij doodleuk dat er nog TOTAAL NIETS ondernomen is omdat ze geen Asus meer kunnen bestellen bij hun leverancier en dat de leverancier geen rma's doet maar enkel geld teruggeeft. Ik zei dat me dat niet boeit en dat hij mij een kaart moet terugbezorgend. Hij ging het nakijken en terugbellen...
Nu moet je weten dat hardware in Belgie schandalig duur is maar ik mijn spullen in Belgie kocht zodat ik terug naar de winkel kan als er iets kapot gaat. Maar blijkbaar is dat niets gekort en heb ik weer iets bijgeleerd. Mijn bloed kookt onderhand.
Een en ander ligt natuurlijk aan mezelf, ik was veel te braaf. Als ik elke dag gebeld had en de winkel op stelten had gezet had ik waarschijnlijk al lang een nieuwe kaart gehad. Maar daar kan ik mijn energie niet insteken.
Hoe gaat dit bij highflow?
1. Word een defect product onmiddellijk getest?
2. Geeft highflow EXACT hetzelfde product terug?
3. Hoe lang duurt een omruiling doorgaans nadat vastgesteld is dat het product defect is?
4. Word ik wel degelijk op de hoogte gehouden bij eventuele problemen?
Iemand ervaring met een garantiegeval?
Ik zal even schetsen wat ik heb voorgehad in een Belgische winkel:
Op 27 december breng ik mijn Asus 570 vga kaart terug naar de winkel waar ik het gekocht heb omdat deze na een half uur tot een uur meestal crashed. De verkoper zegt dat hij zal nakijken of het product wel degelijk defect is en daarna de rma procedure zal opstarten. Ik heb hier geen probleem mee. Daarna zegt hij dat als de Asus wel degelijk defect is hij me waarschijnlijk een MSI zal geven ter vervanging. Hiermee ging ik niet akkoord omdat ik specifieke waterblokken heb voor mijn Asus kaart. Hij ging het doorgeven en me op de hoogte houden.
Vandaag (10 Januari) bel ik om te horen hoe ver het staat en de verkoper meldt mij doodleuk dat er nog TOTAAL NIETS ondernomen is omdat ze geen Asus meer kunnen bestellen bij hun leverancier en dat de leverancier geen rma's doet maar enkel geld teruggeeft. Ik zei dat me dat niet boeit en dat hij mij een kaart moet terugbezorgend. Hij ging het nakijken en terugbellen...
Nu moet je weten dat hardware in Belgie schandalig duur is maar ik mijn spullen in Belgie kocht zodat ik terug naar de winkel kan als er iets kapot gaat. Maar blijkbaar is dat niets gekort en heb ik weer iets bijgeleerd. Mijn bloed kookt onderhand.
Een en ander ligt natuurlijk aan mezelf, ik was veel te braaf. Als ik elke dag gebeld had en de winkel op stelten had gezet had ik waarschijnlijk al lang een nieuwe kaart gehad. Maar daar kan ik mijn energie niet insteken.
Hoe gaat dit bij highflow?
1. Word een defect product onmiddellijk getest?
2. Geeft highflow EXACT hetzelfde product terug?
3. Hoe lang duurt een omruiling doorgaans nadat vastgesteld is dat het product defect is?
4. Word ik wel degelijk op de hoogte gehouden bij eventuele problemen?
Iemand ervaring met een garantiegeval?