Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Er zijn ook QDC's met een G1/4 schroefdraad eraan. (klik) Als je een aansluiting van het onderste GPU blok overhoudt, dan zou je die direct in dat blok kunnen schroeven.Maar ik denk dat je beter eerst een slang route kan gaan plannen en dan pas kijken waar het aftappunt het beste kan komen. Het kan of via het CPU blok, of via het GPU blok. Beiden liggen denk ik ongeveer op het laagste punt met de kast op zijn gat. (Ik had je eerdere post trouwens verkeerd gelezen. Je schreef "de kast op z'n kont zetten" en ik las "de kast op z'n kop zetten". . Vandaar dat het me nog niet helemaal duidelijk was. ) Over de invloed van een T stukje op de flow hoef je je geen zorgen te maken. Dat zal niet veel meer zijn dan een normale fitting. Het water gaat er gewoon rechtdoor doorheen.Mocht je van plan zijn die slangroute van die foto te gaan imiteren, dan is dat met je SLI opstelling zelfs ook mogenlijk wanneer je de kaarten parallel aansluit:Hier iets meer info en linken naar nog meer info over dat parallel aansluiten van de graka's.Misschien dat dit je iets meer mogelijkheden geeft met het bedenken van een mooie slangenroute met een goed aftappunt. Het idee van de kast een slag draaien vind ik in ieder geval al een heel goed idee van je. :023: Die zal ik zeker onthouden.
Er zijn ook QDC's met een G1/4 schroefdraad eraan. (klik) Als je een aansluiting van het onderste GPU blok overhoudt, dan zou je die direct in dat blok kunnen schroeven.
Maar ik denk dat je beter eerst een slang route kan gaan plannen en dan pas kijken waar het aftappunt het beste kan komen. Het kan of via het CPU blok, of via het GPU blok. Beiden liggen denk ik ongeveer op het laagste punt met de kast op zijn gat. (Ik had je eerdere post trouwens verkeerd gelezen. Je schreef "de kast op z'n kont zetten" en ik las "de kast op z'n kop zetten". . Vandaar dat het me nog niet helemaal duidelijk was. )
Over de invloed van een T stukje op de flow hoef je je geen zorgen te maken. Dat zal niet veel meer zijn dan een normale fitting. Het water gaat er gewoon rechtdoor doorheen.
Mocht je van plan zijn die slangroute van die foto te gaan imiteren, dan is dat met je SLI opstelling zelfs ook mogenlijk wanneer je de kaarten parallel aansluit:
Hier iets meer info en linken naar nog meer info over dat parallel aansluiten van de graka's.
Misschien dat dit je iets meer mogelijkheden geeft met het bedenken van een mooie slangenroute met een goed aftappunt. Het idee van de kast een slag draaien vind ik in ieder geval al een heel goed idee van je. :023: Die zal ik zeker onthouden.