• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
coolfris
Waarderingsscore
11

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • De PC staat hier al een een tijdje niet meer 24/7 te crunchen, meer 0/7. Ik ben benieuwd naar de komende energierekening. :p
    Achzo, misschien binnenkort mijn V2000 weer in dienst nemen als server-achtig iets, eerst nog een moederbordje en wat ram sprokkelen voor mijn oude E6750, zorgen dat het geheel niet meer dan 150w gemiddeld zal slurpen dan zou die nog 24/7 kunnen aanstaan.
    Die van mijn ook gerebuild, terug naar de V1000, is handiger met lanparties, laat je zo snel niet vallen, 'k kreeg er wel al m'n hdd's niet in, dus gaatje in de bodem, fankabeltje, wat lange satakabels en satavoeding naar buiten, zodat m'n dataschijven er ook aan kunnen hangen met verkoeling.

    Vandaag nog mijn mosfet blokken eruit geslingerd en wat originele heatsinks ertegen geknald, single loops en stilte of toch zeer acceptabel geluid.
    Die slang van de NB naar de graka had ik ietsje langer moeten maken, dat zou de kaart nog een beetje omhoog liften. Zal eerst eens kijken wat voor invloed de rek van de kabels er nog op heeft. Vanmiddag komt er als het goed is een enveloppe binnen met daarin bitfenix 6pinners voor de graka. :)
    Anders maar weer even drainen en de graka rechttrekken met de lengte van de slangen.


    Olifantjesaftappunt :D

    Dat ziet er allemaal fijn uit. :D
    Enkel hangt je graka vrij scheef, maarja mijn 5850's hebben daar ook enorm veel last van.
    Nieuwe slangetjes zetten :D



    Slangenroute maken; altijd weer leuk om te doen. :) Geen klassieke bochtjes deze keer, maar de korte route. Zit evengoed nog redelijk wat swing in. :D

    Extra radje erbij ivm met de overstap van 5450 naar 6870. Op 100% komt er maar iets van 50W extra bij op de meter in het stopcontact. Dat moet die magicool wel kunnen opvangen.

    Snakes zo gezet als in de V1000 het geval was.

    [IMG]
    Voorlopig geen nieuwe nickelplated EK producten meer voor mij.
    Koper en zelf laten platen :p
    News | EkWaterBlocks




    Ongelovelijk. Geven ze nu dus toch nog de eindgebruiker de schuld en beweren ze dus dat er niets aan de hand is met hun eigen spul. Wat ik er vooral ergelijk an vind is dat ze dat doen door onzin te verspreiden. Nu zit de waterkoelhobby dus weeer met een mythe erbij. Meer een leugen dan een mythe.
    :018:

    Dit blok komt zo uit de doos, geen water gezien.

    EK....zwaar af te raden. Zowel omdat hun vernikkelde produkt niet in orde is, als om de manier waar ze hier mee om gaan. Zwaar tzum kotsen. :eusa_sick:
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan