• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
coolfris
Waarderingsscore
11

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Heb wel geen foto van na het poetsen geloof ik.

    Zou eigenlijk mijn Fuzion V2 ook nog moeten poetsen, alhoewel die niet echt vuil is na al die tijd, wonderlijk gewoon.
    Bijna een soort van art-deco achtige vormgeving die binnenkant van die mips blokjes. :) Vooral die rechtsboven. Daar heb ik geloof ik ook nog ergens foto's van.
    Maar ze zijn aardig zwart geworden. Mijn huidige set-up welke nu alweer een maand of zeven draait, zit ook nog zo een mips blokje tussen.
    Dat wel, alhoewel ik wel gemerkt heb dat de kwaliteit van de nickelplating achteruit gegaan is hoor. Mijn eerst 5850blok uit ik geloof vorig jaar begin maart was echt top notch zoals ik gewoon was, maar die 2 die daarna kwamen waren precies al iets minder, nu mijn blokken hebben er geen last van voor zo ver ik zie. M'n supreme HF zal ik wel nog eens een keertje moeten opengooien geloof ik :)

    edit: MIPS MCH 1004 en 1038, na +-1,5j dienst en geen onderhoud toen ik de pc uiteen had om de case recht te trekken. 'k kreeg ze toch niet helemaal schoon en niet veel tijd om alles grondig@grondig te doen aangezien ik mijn pc graag tegen school weer werkende zou willen gehad hebben.
    Ik ben erg benieuwd naar die "official statement" die EK binnenkort gaat geven. Komen ze met iets om hun eigen hagje te beschermen, zoals dat nonsens argument dat bepaalde vloeistof het nikkel zou openvreten of zullen ze toegeven dat er iets niet helemaal snor is met hun huidige vernikkelproces. Ik hoop dat laatste, maar ik ben bang dat ze zullen gaan spinnen met een heel lang verhaal waar de meeste mensen de moeite niet eens zullen nemen om het te lezen. Dan krijg je weer reacties in topics: "ik heb ergens gelezen dat het door gedestilleerd water icm bla bla bla komt" @ koolaid.

    Maar goed dat RRTech@redraider@rubidium er tegenwoordig is om dit soort potentiele mythmaking tijdig te signaleren.
    Las het vandaag op XS, voor de eerste keer sinds lang dat je daar langs komt, lees je dat, ben blij dat mijn 5850 blokken er geen last van hebben.
    EK Nickel Flaking - Page 30 - Overclockers Australia Forums

    EK in het nauw gedreven door de feiten. Ik ben zeer benieuwd naar de reactie van EK.
    Beide radiatoren in die ad zijn zeer goed. :023: Die richtprijs lijkt me ook redelijk. Nieuw waren die x-changers toentertijd geloof ik iets meer dan €100. Een nieuw rad nu van vergelijkbare kwaliteit ligt nog steeds rond deze prijs.
    Vanavond na school loops weer leeg maken om mijn ressen terug op hun oude plaats te zetten, ipv waar ze nu staan(naast het mobo, oogt vels te vol).
    +13uur :icon_eek:

    Die overdaad flux is in ieder geval een teken dat XSPC de nieuwe Thermochill rads niet in China laat maken, maar nog steeds in Engeland.



    Haar schuld waarschijnlijk. :096:


    Dacht zal eens googlemaps loslaten op het adres dat op de de thermochill/old site staat , maar daar staat nu al het adres van watercoolingUK die samen met XSPC net doen alsof ze thermochill zijn. :D


    [IMG]

    Hoopte eigelijk het fabriekje in beeld te krijgen.
    Naja, het is het begin van het proces, maar het viel me even op toen ik h'm uit dat reservoir haalde vandaag dat i er een beetje zoals die van jou begon uit te zien.

    Heb er net trouwens +-13u rebuilden opzitten van de V2000, binnekort eens een updateje posten, ressen staan nu naast elkaar en die bevat maar 2 ddc's meer => pakken stiller, wat ook het doel was.
    Teven m'n nb en sb blok uitgekuist + cpublock want met die nieuwe PA120.4, weer hele hopen en bergen flux die zich overal begonnen op te stapelen ... :p, het water dat het rad kwam was bijna melk bij wijze van spreken, of meer zo van die witachtige nanofluid.
    Stukje helderder nu, dan valt het niet zo op naast dat water van de andere loop.
    Ah , dan heeft het dus waarschijnlijk niets te maken met van wie het zilver afkomstig is. Dat stukje van mij was nl een iandh silverkoil. Al die tijd dacht ik dat het een stukje van mezelf was (waar jij ook een stukje van hebt), maar niet dus. Het is breder dan het spul van mij. (laatst het zakje zilver weer gevonden :p)

    Die megacoil die ik nu erin heb zittten ziet er nog goed uit. Dat zal met de tijd denk ik wel veranderen. Omdat er nu met die MCP35x een ultralage flow door de loop stroomt blijven er nog steeds bellen steken aan de coil. Dat hoopt een beetje op tot een grote bel. Elke dag weer.:D Dus genoeg zuurstof voor weet ik wat voor reacties allemaal. :p

    De flow is zelfs zo laag dat er ook nog steeds hier en daar een bel aan de wand van de slang blijft plakken.
    Net weer even een grote bel bij de coil weggetikt richting de T-line. Zal mij benieuwen of het de laatste keer is. :)
    Hiep hoi, Ben net wat aan het rebuilden aan de V2000, en wat zie ik, die killcoil die ik van jou had, begint ook lichtjes te verkleuren, niet zo hard als die van jou dat had, maar het begint hier en daar op te duiken ;) (heeft 2 maand op de bodem van m'n reservoir gelegen dat voor m'n moboloop werd gebruikt ;), dus met 1 PA120.1 en een DDC 18w + allemaal mips blokjes die normaal in goede conditie zijn ... ;)
    Met de MM als tv meubel om de tv op te zetten. :p Zou op zich een optie kunnen zijn. Misschien toch maar niet weg doen die MM. Zou spijtig zijn als i weg is wanneer er een goed idee langs komt wandelen. :)
    Idd, zou zeker een aanranding zijn van die legendarische kast :p

    Wat nog gekker zou zijn is dat je een media pc bouwt in die MM met een stuk of 3 PA120.3's en dan bijna passief gaan :p (fans op 600rpm ofzo :p)
    Van die positie van het rad ging ik ook van uit. Voor deze kleine verbouwing zat op die plek al een fan voor intake lucht voor langs de pomp en het rad. Maar dat hoor je toch wel een beetje, zeker op het geluidsniveau waar i nu zit (laptop naast me hoor ik al duidelijker dan die hele V2000). Plus dat het die hele kelder open maakt en je ook de pomp door die gaatjes hoort. Nu zit dat dicht.
    Binnenkort maar eens geluidswerend/isolerend spul kopen om die hele kelder wat netter dicht te timmeren. :p


    edit: zie je tekening nu. :) PA160.1 met een shroud werkt geloof ik wel het beste met de fan op zuigen.
    Ik heb het overigens in het verleden al eens serieus overwogen om een blowhole voorin te maken. Dat vind ik alleen zo een aanranding van het uiterlijk van de kast.
    Eerder slowchat :p

    maar met oude positie bedoel ik met dat ophangsysteempje, dan zit de fan niet tegen de gaatjes, maar een cm of 3 ervan, dan heb je niet echt last van lawaai denk ik, de HDD boxen zouden niet naar beneden hoeven hoor, dan heeft de pomp ook een aangename flow over zich.

    edit: paint legt het even uit :p
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan