• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
coolfris
Waarderingsscore
11

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Hier nog een vrij oud plaatje van die V1000

    Hij zal het wel trekken zeker? :p, anders moet je die pa160.1 terug op zijn oude plaats zetten als intake, dan heb je zat ruimte om je moussen bouwseltjes te plaatsen met een pompje :D
    verbouwing is een beetje te groot woord ervoor. Het geluidsniveau moet wat omlaag. Met de hd's in die waterkoelboxen zal dat denk ik al aardig lukken. Scheelt een fan en het spinnen van de hd's. Misschien dat ze wel in de kelder gaan komen en dat ik die verder ga isoleren met dempingsdingen.
    Als het geluidsniveau me dan nog niet bevalt kan ik nog de graka en het ram op water zetten om zo de airflow in de kast op een minimum te kunnen zetten. Chipsetblokje op de graka moet wel lukken denk ik. :p

    Maar geen PA120.3. Mooiste zal zijn ivm stilte dat die PA160.1 alles koelt met één fan en in de bovenkamer van de kast ook maar één fan. :p
    Thx, toffe en vooral functionele schuimdingetjes, verbouwing van de V2000, wat houdt dat in? PA120.3 ?

    Hier kriebelt het toch ook wel om aan mijn "nieuwe" V2000 te beginnen, maar ik zal mij wel inhouden, verder dan wat kabels sleeven en alles wat zitten uitdenken ben ik nog niet geraakt :p

    'k ga denk ik ook m'n Ghetto cruncer aka serversaus onderbrengen in m'n oude P182 die nog ergens op zolder zit, en dan op m'n kamer zetten zodat ik tijdens de week iets sneller heb dan die laptop.
    Moet ook nog eens een Q9550 ofzo vinden voor die setup.
    Thanks! :) Jij ook proficiat met je 100k :023:

    Gister wat met sponjes en schuimpjes zitten spelen.

    Hier wat meer pics van wat het tot nu tot geworden is.

    Aanstaande verbouwing van die V2000 ga ik dat in die kelder zetten. Ruimte genoeg daar voor dit soort probeersels. Ga de hdd's ook op waterkoeling zetten in die Silentstar kastjes van watercool (die van de V1000)
    Ik hoop dat de boel dan wat stiller is. Pomp maakt op zich nu al bijna geen geluid, maar die hd's hoor je wel een beetje spinnen.
    Congratz op je miljoen vercrunchte puntjes, hiero net 100K gepasseerd:p

    Wel een dikke boterham idd :D
    Op zich vond ik het wel verassend dat de DDC als minst geluidmakende pomp daar uit de bus kwam. Zelfs minder geluid dan de Eiheims; al is het natuurlijk niet veel.
    Kon 'm niet inclusief translate doorlinken naar die geluidstest. Om je eventueel die moeite te besparen ;)



    :P
    Testje zal ik deze namiddag eens vlug doornemen nu snel naar school toe, Project Pure staat gepland om tegen ergens zomer 2011 klaar te zijn en er in het begin van die zomer aan te beginnen :)
    Binnenkort maar eens die V2000 van mij weer eens onder handen nemen. Het is alweer sinds die HF case badge contest dat ik een fitting heb vastgehouden. :schaam: Denk dat ik dan maar snelkoppelingen op die graka zet. :p Lekker omslachtig, maar dan kan ik mooi die kaarten wisselen. :D (Een 5570 was idd een beter idee geweest, maar ik wil er niet teveel aan uitgeven. Dit soort cheap kaartjes zijn ook wel handig om te hebben om te testen met calamiteiten.

    Maar ga er denk ik maar weer een PA120.3 in zetten en een stillere voeding.


    Oh ja, laatst nog eens een oudere pompjestest doorgenomen. Toentertijd was het me niet zo opgevallen,
    Comparison of pump II zie 15 over noise
    Bevestigt wat mijn eigen ervaring is met de D5 en drie soorten DDC's. (DDC2, DDC3.1 en 3.2 )


    copula staat deze keer weer voor P9 geplanned. :) Moet nu toch een keer gaan lukken.
    Haha, idd, is een mobotray van een denk kast die heeeeeeeel oud was, kast ligt al op het containerpark, tray ligt hier :p

    Qua stroomverbruik ligt het denk ik constant iets onder de 200w, maarja ik betaal de stroomrekening niet.

    Wat handiger was geweest fris was miss een 5770/5850, idle respectievelijk 18 en 25w en in games pokkesnel :p.
    Zelf game ik wel weer wat meer, vooral grid, wil dat toch eens een keer uitgespeeld hebben (dan wel op de goede pc :p), maar die cruncht niet meer en staat enkel overdag aan tijdens vakanties en in weekends...

    PSSSt, ik begin wel nog benieuwd te worden naar meer copula, mijn nieuwe 2ehandse onbesneden v2000 staat hier ook al een weekje, maar gaat nog wel een jaartje in opslag, heb h'm wel al volledig uitgedacht en wat zitten passen in de kelder, PA160.1 en 2x pa120.3, moet lukken potdorie :D, nu nog even dubben of het een tri of een dual loop wordt :p

    Mooie beschrijving van de behuizing. :D

    Zelf heb ik net een 5450 besteld voor in de V2000. :p Kan die ook een tijdje 24/7 crunchen. Nu doet i dat ook af en toe een weekje, maar met die 4870 erin is dat een beetje niet echt zuinig wat stroomverbruik betreft.
    Mocht ik een keer gaan gamen dan steek ik de 4870 er wel even in. Het is nu alweer een paar maanden geleden dat ik een spel opgestart heb. Voor die schaarse gelegenheden is het dan denk ik wel even de moeite om van kaart te wisselen.

    Zou ik ze eigenlijk ook in CF kunnen zetten en de stroom van die 4870 er gewoon afhalen? Dat zou misschien iets gemakkelijker zijn dan de 4870 aan zijn slangen los te laten bungelen. :p
    Dat doet hij zeker, 24/7, moest ik nu eens een quadcore kunnen vinden, maar het heeft geen haast, hij 's wel al 1x uitgevallen omdat de oc niet stabiel was, gisteren dan op 3.45Ghz gezet met 1.36v en dat loopt tot nu toe prima, 'k kan h'm prima monitoren via extern bureaublad en de PA120.1 doet dat zeer goed, cpu maxed nu@40°C, raam staat hier wel open :D en is tevens fileserver, dus extra opslag voor de laptop :D
    Die staat zeker te crunchen? Ik zag gister nl weer punten bij je naam staan. :) Wel mooi dat die PA120.1 dat eventjes aan het koelen is. :p
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan