• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

L3pipe

Leuke foto "vast een live time beleving".

En ja "erg handig zulke vrienden die voor je de boel uit laseren".

Heb ze nog niet gezocht en daarom blijven we maar even met de handen door prutsen.

Het is net hoe je het bekijkt, het werk dat ik op de achtergrond voor Parvum heb uitgevoerd dan had ik het beter 5x met de hand kunnen doen.
Maar dat is wat ik nou eenmaal leuk vind :)
En als je de vraag krijgt: "Is there anything we can do for you? We want to help out"
Tja dan is het zo gedaan, je moet natuurlijk wel nog steeds zelf met tekeningen en ideeen komen.




Vette update Peter.

Waar zijn die platen van gemaakt roestvrij staal? Ziet er bijzonder mooi uit.

Ik had de update van de L3P desk al op youtube gezien. Ziet er weer vet uit blijft een mooie build nog steeds.

Ik moest wel lachen om de foto . Ten eerste val je wel op met al de L3p groen zwart combinatie. Ten tweede jij moest natuurlijk weer onder het woord master zitten :p

Het zijn 2 layers 3mm dik aluminium met daar tussen 3mm clear acrylic. Net genoeg voor een 12mm Bitspower Fillport.
Het is dat het jou nu opvalt, had het nog niet gezien :)
Maar het Nvidia kleurtje bevalt me idd wel :D


Toch wel makkelijk als je zulke vrienden heb,die alles voor je kunnen fabrieken,maar ziet er erg goed uit.

En komt coolermaster nu ook met hun eigen desk?:icon_winkle:

Haha nee ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren :)
 
Dus ... maar wat gaatjes geboord :)

Allereerst van alles aftekenen.






Ik was van plan om het onderste deel van het frame aan het onderste deel te lassen ivm stevigheid.
Maar heb toch besloten om het 'gewoon' thuis te doen met de middelen die ik heb :)




Heerlijk buiten aan het werk.






Het bovenste frame (mainboard tray)




En hoe ik het stevig wil bevestigen.










Werkplek na een middagje zagen, boren, vijlen, schuren, tappen ..




Ook het frame voor de PSU vastzetten.






De blokjes voor de frames klaar.




Nu ze alleen nog bevestigen.










En gelijk de mainboard standoffs monteren.








Done!






Beugels voor de reservoirs aanpassen.




Om ze op de radiatoren te kunnen bevestigen.




En het één en ander gemonteerd :)

 
Voor Raz3r D3sk had ik 2 x 360 en 2 x 480 frame, de 480's zaten achterop met dubbele inlay en de 360's binnen in met enkele zwarte inlay :)

360 [2560pxl3p].jpg

Besloten om de 360's zonder frame nu te gebruiken, vond het wel leuk staan zo :)
 
Zijn we weer!
Beetje druk geweest ivm Computex - Cooler Master en Nanoxia :)


Allereerst de 'Corsair Force LX raid0 ssd' zijn plekje gegeven met 3M duallock.




En dan toch maar eens zien hoe ik hier aan ga beginnen ... heb zo'n hekel aan cable management. (misschien ivm baan als electricien?)




En 's avonds toch de verlichting en fansmaar eens testen.




En weer verder met de kabels. beetje bij beetje aansluiten en wegwerken.




Achter de radiator zit nu dus heel wat kabel van alle fans, pompen en Corsair Links.




Ik mistte iets achter op de radiatoren en push/pull met fans vond ik iets teveel van het goede.




Dus gegaan voor deze radguards van Highflow met witte inlay.




Kwartiertje peuteren verder.




Beter.




De kabels van de GPU's van 8 pins veranderd naar 6 pins.




Oei .. dit moet achter de PSU komen.




Dus onnodige connectors maar weghalen.




Voor dit project zocht ik een soort cable clip oplossing in de stijl van deze mod.
Ben gewoon voor de case gaan zitten nadenken. Na een tijdje kwam ik met een ideetje.
Waarom niet iets in de stijl van de Dominator Platinum fins?
Dit vervolgens aan mede ex collega Scott Bruins voorgelegd en hij kwam met dit design, super :)






We waren beide al in contact met Nanoxia / Coolforce en omdat hun er ook wel wat in zien gaan ze ze dus ook op de markt brengen :)




Dit is wel een eerste prototype, de finals worden minder breed (1cm op een 24-pins clip) en hebben gaatjes in de body om ze ook vast te kunnen zetten in een kast met 2 x M3.




En een Bitspower X-station besteld om de pompen iets makkelijker te kunnen koppelen/afkoppelen.




Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van de clips vinden :)

 
Laatst bewerkt:
Prachtig werk weer!
Clipjes zien er bulky uit, maar als ze minder breed worden moet het eleganter uit zien denk ik :)
En yes, als ze klaar zijn, nemen we het uiteraard op in de shop :D
 
Terug
Bovenaan