• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

L3pipe

Dank je GerGio!

In feite kan je zeggen dat ik best geluk heb gehad.
Omdat de loop niet ver van te voren uit te denken was heb ik bij het design van het frame ..... maar gewoon een zooi gaten er in getekend.
Gewoon met gedachte .. we zien wel.

Vervolgens had ik de gehele dubbele loop bijna uitgedacht paar weken terug ... en toen kwam ik ineens niet uit met 1 verbinding van pomp naar bodemplaat. Dat hield in dat ik echt de GEHELE loop weer anders uit moest denken.

Toch is het allemaal goed gekomen :)
 
Wat een mooi project goed werk l3p

Dank je xcremers!

Stramme kabouterwerk weer zeg. Hoe die zon ook zo heerlijk weerkaatst op die beugels tussen de rads in.. heerlijk.

Dank je Mark ... en warm dat het me toch was die middag :D


Mooi gedaan weer hoor, die kat van je camoufleert wel mooi erbij :p
Hoe zwaar is die nou totaal met dat alles?


Thanks VoYaGeRTM!
Ik denk tussen de 25 en 30 kg :)

Super mooi geworden peter,nu nog wieltjes eronder maken,dan kun je hem verrijden,dan hoef je niet te tillen.

Dank je Hightower!
Ach zoveel zal hij niet verplaatst worden nu hij af is :)
 
Hele gave build! Het filmpje had ik al voorbij zien komen op Youtube en natuurlijk meteen bekeken. Misschien is het nog te vroeg daarvoor, maar al plannen voor een volgende build?

Dank je DeStuiterbal! :)
Allereerst SteigerWood, buildlog is al online op het forum ;)


Elke keer als ik hier weer even spiek weet je gewoon dat het smullen geblazen is als je naar een project kijkt van Peter!

Fantastisch mooie build!

Dank je Vissa! Leuk je weer eens te zien hier :)
Waar blijven jouw mooie builds?
 
Terug
Bovenaan