• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tygon® B-44-4X Food, Milk and Dairy Tubing

B-44 na vijf maanden:
f3xlax.jpg


Hieronder na installatie (van de vorige pagina)
34q4jed.jpg



ter vergelijking nog eens die 3603 na een jaar:

mwzio1.jpg




Dat is dof met dof vergelijken.:icon_eyes:


Volgende patient wordt de E1000 slang. Die zal ook zeer waarschijnlijk niet helder blijven.


Voor mij blijft R3603 nog steeds mijn favoriete clear slang. Zeker wanneer het water er net na installatie door stroomt. Een meer heldere slang ben ik nog niet tegengekomen.


Dof worden ze na verloop van tijd allemaal wel. Alleen die E1000 ben ik nog wel benieuwd naar. Daarna waarschijnlijk gewoon weer terug naar R3603, als was het alleen al voor de kick van het visuele vlak na het vullen. Na verloop van tijd kijk je toch niet zoveel meer in je kast. ;)



37.JPG
 
Hele interessante tests. Was het elke keer met alleen gedistilleerd en biocide, of ook een anti-corrosie erbij? en dan welke producten precies? en weet je ook toevallig je max. water temps? hoger of lager als 50 graden?
 
Gedestilleerd met zilver met dezelfde set wc spullen. (MCP35X, Thermochill PA160.1, magicool slim 120mm, koperen MIPS NB & SB blokjes, Heatkiller nikkel op de CPU, Enzotech koperen VGA blokje, twee koperen hdd wc blokken/kastjes, Bitspower fittingen)

De MCPX draait alleen op de laagste toeren, dus veel flow en waterdruk is er niet. De watertemps meet ik niet, maar die temps zullen zeker niet hoger dan 50 graden zijn geweest. De PC staat dagelijks gemiddeld een uur of vijf aan zonder al te veel werk te hoeven verzetten. Gamen doe ik zelden.

Misschien idd dat de watertemp, -flow en -druk ook van invloed zijn op (de duur van) het dof worden van de slangen.
 
Laatst bewerkt:
Kan ook zijn dat het water gewoon heel langzaam opgenomen wordt. Ik heb zelf ook wat E1000 besteld; volgende build wordt voor folding gebruikt dus zal vrij warm zijn en 24/7 aan staan. Ga hem begin volgend jaar bouwen. Ik zal wat foto's posten en terug melden hoe snel dat dof wordt :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Groenteshakes / Raw Food Gezondheid en Sport 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan