Xelation Off-topic Extraordinaire 16 januari 2009 #1 Heren, Ik zit met KillerBee elke avond COD4/5 te spelen. En we zagen dat een hoop mensen het ook spelen. Wie hebben er zin om mee te spelen? Laatst bewerkt: 26 maart 2009
Heren, Ik zit met KillerBee elke avond COD4/5 te spelen. En we zagen dat een hoop mensen het ook spelen. Wie hebben er zin om mee te spelen?
V vincent Gouden member 16 januari 2009 #6 gaaf man ik ben cod4 verslaaft en ook nog cod2. cod5 moet ik nog wel legaal kopen, heb hen illegaal wel uitgespeeld
gaaf man ik ben cod4 verslaaft en ook nog cod2. cod5 moet ik nog wel legaal kopen, heb hen illegaal wel uitgespeeld
Xelation Off-topic Extraordinaire 16 januari 2009 #9 Lache, 4 maar even voor nu heren!! Killer en ik gaan nu naar: 193.200.158.188:28930
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 16 januari 2009 #12 Xelation zei: Legaal graag Heb je Skype Wouter? Klik om te vergroten... Nee maar als je ff uitlegt hoe dat werkt dan download ik het ff Zojuist skype gedownload en ben aan het installeren.
Xelation zei: Legaal graag Heb je Skype Wouter? Klik om te vergroten... Nee maar als je ff uitlegt hoe dat werkt dan download ik het ff Zojuist skype gedownload en ben aan het installeren.
Johnny Moderator Forumleiding 17 januari 2009 #13 Ik heb cod4, maar vind cod5 echt een lelijk afgezuigt spel :S
Dutchie Junior Member 17 januari 2009 #14 cod4 legaal hierzo kan alleen pc nu niet gebruiken cpu draait op 100 % load :eusa_whistle:
Quadcore Low and Slow ... 17 januari 2009 #15 wat een baggerserver zeg alleen maar standaard mappen haha die heb ik al weet ik t hoe lang niet meer gespeeld Laatst bewerkt: 17 januari 2009
wat een baggerserver zeg alleen maar standaard mappen haha die heb ik al weet ik t hoe lang niet meer gespeeld
Xelation Off-topic Extraordinaire 17 januari 2009 #16 Wouter zei: Nee maar als je ff uitlegt hoe dat werkt dan download ik het ff Zojuist skype gedownload en ben aan het installeren. Klik om te vergroten... Lol dacht je komt erheen, inmiddels een uur later.
Wouter zei: Nee maar als je ff uitlegt hoe dat werkt dan download ik het ff Zojuist skype gedownload en ben aan het installeren. Klik om te vergroten... Lol dacht je komt erheen, inmiddels een uur later.
Freddy Administrator Forumleiding 17 januari 2009 #17 Vincent zei: :sad::sad:waarom zit ik nu niet achter mijn game systeem Klik om te vergroten... Ik heb nu niet eens game systeem :'( Ik heb een enquête toegevoegd aan de topic! Welke jullie liever spelen, COD4 of COD5
Vincent zei: :sad::sad:waarom zit ik nu niet achter mijn game systeem Klik om te vergroten... Ik heb nu niet eens game systeem :'( Ik heb een enquête toegevoegd aan de topic! Welke jullie liever spelen, COD4 of COD5
Xelation Off-topic Extraordinaire 17 januari 2009 #19 Het maakt mij weing uit, beiden leuk. @Quadcore, ff snel gevonden. Is geen vaste server waar ik op speel. Alleen moet ik wel eerlijk toegeven dat ik persoonlijk niet houd van custom maps.
Het maakt mij weing uit, beiden leuk. @Quadcore, ff snel gevonden. Is geen vaste server waar ik op speel. Alleen moet ik wel eerlijk toegeven dat ik persoonlijk niet houd van custom maps.
Xelation Off-topic Extraordinaire 18 januari 2009 #20 xeiation (copy paste want xelation met een l was al bezet) op Skype voor COD.