+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Cookie wetgeving 2012?

JW.
    JW. is offline.
    Senior Member JW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond repute
    Ingeschreven
    Sun 22-Aug-10
    Credits
    414
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31

Cookie wetgeving 2012?

Hoe zit t met HighFlow (shop en forum) en cookies?

Laatst gewijzigd door JW.; 13-09-12 om 14:58.

Kapitein Sanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant future Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Credits
    509
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Weer zo'n 'lekker boeiend' topic.

Vergeet niet dat ik van jullie hou.

JW.
    JW. is offline.
    Senior Member JW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond repute
    Ingeschreven
    Sun 22-Aug-10
    Credits
    414
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanders Bekijk Berichten
    Weer zo'n 'lekker boeiend' topic.
    Gewoon een vraag, waarop jij niet hoeft te reageren...

Kapitein Sanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant future Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Credits
    509
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Hoeft niet nee, maar het toeval wil dat ik erg geneigd ben mijn mening te geven op zaken.

Vergeet niet dat ik van jullie hou.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten