• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Moslims gratis parkeren tijdens ramadan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny

Moderator
Forumleiding
Wat vinden wij van onderstaand bericht?

DEN HAAG - De PVV in de Tweede Kamer vindt dat Bergen op Zoom moet worden gekort op het gemeentefonds wegens een actie tot gratis parkeren tijdens de ramadan. PVV-Kamerleden Leon de Jong en Joram van Klaveren hebben dat dinsdag gevraagd aan ministers Piet Hein Donner (Binnenlandse Zaken) en Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur).

De volksvertegenwoordigers reageren op een artikel in het regionale dagblad BN DeStem. In die krant staat dat de afdeling parkeerbeheer van Bergen op Zoom tegemoet is gekomen aan een verzoek van een raadslid om de slagbomen op het Pastoor Joorenplein tot en met 31 augustus dagelijks tussen 22.00 en 06.00 uur open te zetten. Hierdoor kunnen de vele bezoekers van de moskee in de buurt gedurende de ramadan makkelijker een parkeerplek vinden.

De PVV'ers noemden de actie „het zoveelste bewijs van de toenemende invloed van de islam op Nederland”.

Copyright: Telegraaf.nl
 
Is lekker makkelijk toch, staan ze allemaal bij elkaar. Middelste auto goed volstoppen met een voorraadje C4, parkeerplaatsen weer leeg voor een nieuwe lading.
 
Snap zelf totaal niet waar Bergen op Zoom mee bezig is, nu is het sowieso algemeen bekend dat Bergen op Zoom aan het "verkleuren" is(niet mijn benaming, zo zeggen meerdere sites het), maar dit slaat nergens op.
Wat doen ze tijdens kerstmis en alle christelijk gerelateerde dagen? Dan moeten ze zoiets ook regelen tijdens kerst etc., anders vind ik het totaal niet kloppen..

Kap daar nu eens mee regels baseren op geloof..
Stop sowieso met "geloof", dat komt de wereld ten goede..
 
Laatst bewerkt:
Ik vind wel dat ze recht hebben op gratis pakeren, die mensen krijgen toch altijd alles gratis en dan zal een dagje gratis pakeren ook niet meer uitmaken.
 
Zal ik het dan maar zeggen?
Discriminatie.

Heb zelf een hekel aan het woord 'disciminatie' want je moet jezelf maar niet zo aanstellen zeg ik altijd maar.
Maar dit is bullshit is zijn puurste vorm. Christenen mogen toch ook niet gratis parkeren tijdens kerst, pasen en pinksteren?

O nee. Het zijn moslims. Daar moet je lief en aardig tegen doen. Want als je 1 vuil woord over moslims zegt. Nou dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen.

Want weet je wat er nu gaat gebeuren? als deze 'actie' hoe 'goed' deze ook bedoelt is word stop gezet.
Dan gaan de moslims weer lopen drammen over 'discriminatie' en 'rascisme' en dat ze het gevoel krijgen dat ze niet welkom zijn. En dat wilt politiek Nederland en vooral de gemeentes niet.
Want die moslims worden dan weer boos en gaan onrust stoken. Nee nee alles om dat volk maar tevreden te houden.

Bullshit.

Zo dat is eruit. Fijne avond allen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook een geloof beginnen, in de geloofs statuten staan onderandeer dat er geen belasting betaald hoeft te worden dat ik overal voor getrokken wil worden en dat geen rekening met anderen hoef te houden want ik heb een geloof..

Dit ga ik denk maar eens wat verder uitwerken...


Oja Remy.. ze zijn ook niet welkom, dus daar hebben recht over te drammen;)
 
Vergeet de gratis parkeerplek niet Thierry ;).

Dat komt er idd ook in niet alleen tijdens mijn heilige dagen (welke er veel worden) maar eigenlijk altijd en overal, mijn god heeft namelijk gezegt dat ik overal ombelemmerd mijn voertuig neer moet kunnen zetten als ik maar geloof....
 
mercedes-parking-only.jpg
 
Zal ik het dan maar zeggen?
Discriminatie.

Heb zelf een hekel aan het woord 'disciminatie' want je moet jezelf maar niet zo aanstellen zeg ik altijd maar.
Maar dit is bullshit is zijn puurste vorm. Christenen mogen toch ook niet gratis parkeren tijdens kerst, pasen en pinkeren?

O nee. Het zijn moslims. Daar moet je lief en aardig tegen doen. Want als je 1 vuil woord over moslims zegt. Nou dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen.

Want weet je wat er nu gaat gebeuren? als deze 'actie' hoe 'goed' deze ook bedoelt is word stop gezet.
Dan gaan de moslims weer lopen drammen over 'discriminatie' en 'rascisme' en dat ze het gevoel krijgen dat ze niet welkom zijn. En dat wilt politiek Nederland en vooral de gemeentes niet.
Want die moslims worden dan weer boos en gaan onrust stoken. Nee nee alles om dat volk maar tevreden te houden.

Bullshit.

Zo dat is eruit. Fijne avond allen.

Held!
 
Dan wil ik ook gratis kunnen parkeren op de volgende dagen:
- mijn verjaardag
- mijn vaders verjaardag
- mijn moeders verjaardag
- mijn broertjes verjaardag
- mijn zusjes verjaardag
- mijn andere broertjes verjaardag
- mijn hond zijn verjaardag
- mijn beppes verjaardag
- mijn pakes verjaardag
- mijn ooms verjaardag
- mijn andere ooms verjaardag
- mijn tantes verjaardag
- mijn andere tantes verjaardag
- verjaardag van mij PC
- Pasen
- Pinksteren
- Oud en nieuw
- Kerst
- Koninginnendag
- En de rest van de feestdagen..

Makkelijk leven hebben die lui hier.. Wil ze niet allemaal over een kam scheren, geloof vast wel dat er een paar goeie tussen zitten.

Verdienen hier prima, beetje thuis zitten, geld verdienen, waar wij hard voor werken, roven alles leeg, steken iedereen neer, en weet ik wel niet wat ze allemaal doen.. Maar ondertussen wel in de dikste (gejatte) BMW's en Mercs omrijden:eusa_snooty: (no offence) (En bij wijze van).

Ben het totaal met Das Experiment eens. De Nederlandse regering geeft voor mijn gevoel, al bijna een voorkeur uit aan de Moslims, dan aan ons. Ze willen alles wel doen, om die mensen gerust te stellen, en tevreden te houden...

Ja, die mensen krijgen alles wat ze willen.. Gelukkig speelt het allemaal mooi in het zuiden van het land af, zit hier eerst nog wel goed in Friesland! :D

Maar dit is echt ónzin, van de bovenste plank! Die mensen hier een beetje voorrang geven, omdat ze zin hebben om een maand ofzo niet te gaan eten...

Heel jammer Den Haag, al hebben jullie het alweer rechtgetrokken zie ik alweer.. Mocht ook wel..

Pff, Nederlands regering? Tis omdat ze nog niet gekleurd zijn daar in Den Haag, anders pasten ze er prima bij..

Zo. Nu ben ik er ook klaar mee.
 
Ja man is het in Nederland ook al zo erg?
Dit word erger met de jaren...
In Brussel (Belgie) mogen we nu naar het schijnt zelfs geen wafel meer eten in het bijzijn van een marrokaan omdat zij de rampampam doen.
Ze komen eerst NL en BE veroveren en dan gaan ze nog hun eigen wetten stellen!
 
Tja, ik weet niet het ook niet meer hoor.. Vind dat ze zich maar aanpassen moeten aan ons, ipv wij aan hun.
 
Ja Inderdaad, wij zijn hier toch de oorspronkelijke bewoners.

Als vrouwen van Nederland naar moslim landen gaan moeten ze hoofddoeken op en alles afgedekt. Mogen wij dan niet eisen dat het hier andersom is! Naar onze regels, wetten en fatsoensnormen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason EK Valentijnsactie! Gratis cadeautje & 10% korting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Rammstation Gratis AMD Game - Horizon Zero Dawn : The Complete Edition Overige 3
Freddy Gratis SC Acrylic Tube set bij bestellingen vanaf €150,- HighFlow Computer Cooling Shop 0
X [TKA Diversen] fittings, CPU en gratis GPU blocks (GTX580) Verkocht 1
Freddy HighFlow 2014 Sinterklaas Kado's! Gratis verzending, 10% korting op ProAce + Lamptron HighFlow Computer Cooling Shop 0
Tath Gratis Bitspower black fittings op een overzicht "word document" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Vandaag tot 22:00 uur gratis verzending, Sinterklaas! :) HighFlow Computer Cooling Shop 5
Besje [VERKOCHT] Waterkoeling onderdelen, goedkoop / gratis Verkocht 13
Besje [VERKOCHT] CM Stacker STC-T01 gemod, gratis af te halen! Verkocht 10
Freddy Gratis verzending vandaag :) HighFlow Computer Cooling Shop 9
olympus Gratis vps voor mensen die hem kunnen gebruiken Gadgets 3
Freddy Sinterklaas 2012! Gratis verzending t/m 5 december. Boven 50 euro een HF zaklamp kado HighFlow Computer Cooling Shop 6
DjangoSoe Gratis Sketchup model nodig? Te Huur 19
l3p [VERKOCHT] Mionix Naos 5000 + Mionix Alioth 320 (Deze krijg je er gratis bij) Verkocht 2
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest 2011! Doe gratis mee en win mooie prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 62
k.3nny [INACTIVE] [160]Logitech G19+Roccat kone+GRATIS Roccat Apuri. Verkocht 9
Freddy Vbulletin Officiële iPhone/iPod App (gratis) Hardware & Software 1
Freddy Vandaag (10-02-10) gratis verzendkosten, van 16:00 tot 24:00 HighFlow Computer Cooling Shop 41
Freddy HighFlow's Sinterklaas kado!!! GRATIS Verzendkosten! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy GRATIS Koolance Sticker of Casebadge bij Koolance producten! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Johnny Gratis PC gekregen Hardware & Software 19
G America's Army 3!! Gratis!! Gaming 38
Killerbee [LAN] LAN-Macht 19 t/m 21 juni *!GRATIS!* Lan Party 120
Freddy Gratis Noctua Goodies bij Noctua producten HighFlow Computer Cooling Shop 28
D PC Configuratie, gratis dit keer weggegeven.... Hardware & Software 31

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan