• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Paypal betaling??

Fuwa Fuwa

New member
Hey;

Mijn eerste keer dat ik met paypal betaal dus ik heb een vraag :)

Ik heb in Amerika besteld via payal, maar moet ik dan nog geld overmaken via mijn bankrekeing naar paypal of doet paypal automatisch afschrijven van mijn bankrekening en verstuurd die het bedrag naar de ontvangeer?

En weet iemand hoeveel dagen dit gaat kosten?

btw. er stond bij status voltooid maar er is nog niks afgeschreven van mijn bankrekening.

Groeten YH
 
Duurt meestal even, maar je kan dat checken via je paypal rekening, staat dan bij dat er van je bankrekening geld wordt of is gehaald.
je hoeft je dan geen zorgen te maken over de betaling richting de verkoper aangezien dat al is betaald door paypal en zij alleen nog het geld van je bakrekening halen...
 
Duurt meestal even, maar je kan dat checken via je paypal rekening, staat dan bij dat er van je bankrekening geld wordt of is gehaald.
je hoeft je dan geen zorgen te maken over de betaling richting de verkoper aangezien dat al is betaald door paypal en zij alleen nog het geld van je bakrekening halen...

ah, ok, heb het net opgemerkt :) bedankt!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan