+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Lian-Li TYR PC-X2000 I/O panel USB 3.0 upgrade???

Member BlackCurry is on a distinguished road BlackCurry's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 12-Mar-10
    Credits
    18
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10

Question Lian-Li TYR PC-X2000 I/O panel USB 3.0 upgrade???

Hoi ik had +- 6 jaar geleden hier een Lian-Li TYR PC-X2000 gekocht. Nu zou ik graag het I/O panel willen opwaarderen naar usb 3.0 maar dat blijkt moeilijker dan gedacht.
    Heb contact gehad met Azerty en Lian-Li over dit product (PW-IS22AV85AT0) was de enige I/O panel die ik nog kon krijgen hier in nederland.
    Mailtje terug gekregen dat deze niet te gebruiken is met mijn versie van de case?

Dit was trouwens het andwoord van lian-Li

Hi

This model had been end of life so we don't have its material any more. PW-IS22AV85AT0 can't be used on it either.

We'd suggest use BZ-U02U3 or maybe BZ-U08. Thank you!
    Lian-Li Global | BZ-U02U3
    Lian-Li Global | BZ-U08

Maar als ik naar de schroefjes van mij I/O panel kijk lijken die gewoon overeen te komen met die van de PW-IS22AV85AT0.

Dus ik zit een beetje vast want ik wil echt heel graag USB 3.0 in deze kast, maar ik vind de oplossing die Lian-Li me heeft geboden maar niets.
    Zijn die maten tussen V1 en V2 van deze kast dan echt zo afwijkend? of is het nog een beetje te modden?

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Het lijkt mij dat het wel moet gaan passen. Anders bestel je het, zorg je dat de verpakking en het product niet te veel beschadigd met het proberen te monteren. Past het niet, dan heb je altijd nog 14 dagen om te retourneren zonder opgaaf van een reden (wet koop op afstand, moet je het natuurlijk wel online bestellen en laten bezorgen).

Bedankt trouwens voor die link naar de Lian-Li BZ-U08, dat lijkt me wel een mooi product voor hier.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Member BlackCurry is on a distinguished road BlackCurry's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 12-Mar-10
    Credits
    18
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Bedankt voor de reactie heb inmiddels besloten om toch maar de Lian-Li BZ-U02U3 te bestellen.
    Als ik goed heb gekeken is het klepje precies dezelfde afmeting als de front I/O die ik nu heb.
    Dus met een beetje handigheid zet ik hem over.
    En als het niet past schroef ik hem gewoon in de 5.25 inch bay, esthetisch misschien niet het mooist maar wel praktisch.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten