• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project Umbrella

Hey allemaal

Kleine update

Ik heb eindelijk nog eens wat verder kunne doen aan mijn build.
Vandaag nog extra aan passingen gedaan voor de pomp en drain.
Ook heb ik de rad stand af getekend voor de bevestiging punten.+ rad gecleaned met warm gemineraliseerd water voor 3uur.
Hier zijn al een paar fototjes om jullie een beter beeld te geven.

Tussen pomp en case een antivibe spons/mat en dan met een danger den fillport aan de bodem bevestigd voor het drainen van de vloeistof.


Hier rad + fans er op gezet.
Alleen spijtig dat de vegas versie van enermax. Geen aparte temp heeft en dat je altijd met die vancontroller moet werken.



Hier kun je zien dat de ramkoeler ook al af is buiten de sleeve nog :p

Zo zou de loop verder lopen ongeveer

Nu nog wachten op een paar stuken de frontplate en midplate moeten nog terug komen van het lazersnijden
 
thx ^^

Vandaag ben ik bezig met de drivebay voor mijn HDD.
Doordat er te weinig plaats naast de rad is voor 4 bays. Heb ik een idee gekregen om mijn oude Antec P160W als donor pc te gebruiken.
Zoals je zelf al kunt zien op de foto :p

Voor

Na
Zoek het verschil



hier even bij gewerkt zodanig dat het mooi zou passen



zo gaat het worden mits hier en daar nog een paar kleine aan passingen
nu nog beter afwerken daar komt nog wel een updatje van
 
Hier nog wat extra pic van HDD rek.





Hier even met fans gespeelt heb alle blades in het rood gedaan. :p

Als laatste heb ik een tekening die door win is gemaakt. Om een beter beeld te krijgen van de build me midplate en frontplate :p

Nogmaals dank voor de hulp met het uittekenen voor mid en frontplate.
 
Ziet er erg goed uit !

Echter heb je wel een klein foutje in je loop ! , je gaat van : gpu-> chipset -> cpu , alleen heb je hem op de rechtsen in op je cpu blok zitten wat de linker moet zijn ( kijk maar in je installation manuel .

Mocht ik me nu vergissen laat het mij even weten , leer ik ook weer wat ! ik weet niet of het trouwens veel uit maakt hoor !

edit : ik bedenk me net dat je uiterraad ook gewoon de blok 90 graden kunt draaien !:p
 
Laatst bewerkt:
laatste updatje voor nu
Heb mij een beetje bezig gehouden met de powercable en sata en het sleeve van de ram koeler :p
Ook nog alles netjes vast gemaakt aan de case van de HHD bays



hier kan je de kabels goed zien. Het gene dat ik nog wel ga verradere is de stroom kabels. Ik ga de gekleurde draden verranderen door witte stroom draad en dan alles terug netjes sleeven.:p

Zo dit zal even de laatste update zijn voor deze maand. Tenzij er nog iets zou aankomen dat al bestelt is om wat pic te tonen.
Vanaf volgende week begin in te werken in mijn nieuw appartement. Om alles mooi in orde te hebben tegen 1 okt voor de verhuis.:p

over and out
 
Even een Sneaky updatje :p
Vandaag heb ik mijn midplate en frontplate gaan af halen en ze zien er wel proper uit :p
Hier zijn de foto's ze spreken voor zich zelf .





Dat is het dan weer tot alles in orde is in het nieuwe appartement :p
 
Back to business
Na veel plamuren schuren afplakken en schilder is het apartementje in orde gekomen.
Hier zijn een paar fototjes van de nieuwe speeltjes die ik bestelt heb en gekocht voor de mod.
Niet alles is voor de mod maar dacht het kan wel me op de foto :p

Nieuwe sleeving, filters voor op de fans en ook een filter voor in de loop
Dan nog een Synology DS210J +2terra WD schijf en dan om het apartement niet vol draden te leggen heb ik een devolo set gaan halen voor het netwerk en nog een nieuwe muis R.A.T.7 :p

Hier een foto van de synology in het washok bij de modem even een plankje aan gepast om alles mooi bij elkaar te hangen/zetten.

Het plexiglas voor het logo op te laten lichten zwart rood en melkwit.


Dan ten slotte de nieuwe bureau waar ik wss heel wat uren/dagen aan zal zitten :p de bureaustoel moet nog verhuist worden deze zou in het weekend hier komen

Nu alles zo goed als rond is kan ik binnenkort terug beginne modden aan mijn pc.
tot de volgende
 
Updatje Heb me vandaag nog eens kunnen bezig houden met het modden.
Heb nu de lichtbak gemaakt om het logo te laten oplichten voor midplate met zwarte plexi en daarin 2 ledstrips geplaatst om alles mooi te laten oplichten



nu nog het logo aan passen met melkwit plexiglas en dan de gaten maken voor de leidingen
 
klein updatje heb me vandaag wat kunnen bezig houden met het afwerken van het logo voor midplate na wat zagen en vijlen past het allemaal perfect :p



nu nog 2 gatjes maken voor de tubing en dan is de midplate voledig klaar ^^
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s [IN-ACTIVE] Front en Midplate TJ07 Project Umbrella Verkocht 1
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan