• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

project: rig 3.0

Je bedoelt dat EK blok ? Zover ik heb gezocht kon ik 2 blokken vinden. de EK optie en de MIPS optie.

Nu weet ik niet helemaal wat ik van EK moet denken omdat de blokken die je ziet een copper base hebben maar je alleen maar nickel ziet staan wat ze nog kunnen leveren. Ik draai een full copper loop dus om daar nickel tussen te gooien is niet helemaal binnen mijn comfort zone :p.

De MIPS oplossing is ook wel erg mooi, ik weet alleen nog niet of freddy die kan leveren maar daar ga ik em tegen die tijd wel lastig over vallen :p

welke cpu heb jij er op draaien ? ik zit te kijken naar de 920 ( om de kosten een beetje te drukken )

ik draai momenteel een QX9650 maar omdat het een compleet verschillende klasse is kan je niet echt een vergelijking vinden :S
 
Ik denk post nog effe wat nieuwe pic's ( vinden jullie vast niet erg )

ik heb eindelijk effe de tijd gemaakt om de 2de loop te drainen en te vullen dus kon mijn uv led T splitsing eindelijk erin duwen.

Dit is het resultaat ervan:

262.jpg


en een kleine close-up:

264.jpg


Tevens met dank aan freddy weer nieuw materiaal gekregen om me mee te vermaken :033:
Aangezien ik een 3de kaart bij wil voegen zat ik met een klein dilemma aangezien dat niet kan met de huidige koelblokken op mijn mobo. Dus moest er of een klein genoeg kaartje komen of nieuwe koelblokken. Nu is er geen kaart te krijgen dat klein genoeg is, dus heb ik bij freddy de laatst koelblokken van bitspower weg weten te trekken :

de dozen: :p
266.jpg


en dit zat er in die dozen :
268.jpg


269.jpg


en het belangrijkste deel ( waardoor ik weer verder kan )
272.jpg


hopelijk snel weer een update :033:
 
van het weekend heb ik eindelijk tijd gehad om de blokjes erop te gaan zetten. Dus ben begonnen om zondag de gehele loop leeg te gaan trekken. Om het mobo eruit te halen moesten beide loops leeg getrokken worden:

273.jpg


dit was na 1 loop, toen kwam ik er achter dat ik aan 1 kan niet genoeg ging hebben :p

274.jpg


De GPU's eruit getrokken ( ik moet zeggen dat het een stuk makkelijker is met die 2 metale pijpen ertussen )

275.jpg

en eindelijk bij ons slachtoffer aangekomen

276.jpg

dus deze hebben we maar "operatief" verwijderd

277.jpg

Er kwamen wel nog wat slangen mee, maar zo is een indruk te krijgen wat er eerst op zat

280.jpg

Al blokken eraf gehaalt die nodig waren
en de nieuwe erop geplaatst :

281.jpg

282.jpg


283.jpg

284.jpg

en ik toch bezig was heb ik meteen de pijpen ook maar vervangen voor nieuwe pijpen, aangezien ik toch nog tubing had liggen

285.jpg

286.jpg

ik moet zeggen het resultaat mag er wezen, bitspower logo's :033:

enigste nadeel is dat die mosfetblokken best irritant erop te zetten waren. zeker met die klote ringetjes :p

plus mn loop is weer iets kleiner geworden :D
287.jpg

dit had ik aan het eind nog over, ongeveer 100cc das best leuk moet ik zeggen :033:

tot de volgende update :D
 
Laatst bewerkt:
Damn, het zijn echt gruwelijk mooie blokken:055: Hoop ze zelf ook een keer aan te schaffen voor mijn pc'tje:p
Keep on!:icon_super:

Ze zijn het echt waard om aan te schaffen de kwaliteit is ook duidelijk te merken als je ze een keer vast pakt, echt een aanrader :D

Ziet er mooi uit, mss schaf ik mij nog ooit een 2de 4870x2 aan voor mijn build ;)

Geen idee hoe het met ATI zit maar ik zweer bij SLI ( stiekem zit ik nogsteeds te denken over triple SLI )

vettig mooi slader :)

thnx, deze kast blijft me bezig houden, maar ja ze zeggen dat je nooit klaar bent met een watercooled pc :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
ProAce Project Z by ProAce Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan