• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
ziet er goed uit... straks een beetje koper poets er bij en het ziet er helemaal strak uit..

je schuurt wel goed voor je soldeerd he'... anders heb je de boel straks lek
 
ziet er goed uit... straks een beetje koper poets er bij en het ziet er helemaal strak uit..

je schuurt wel goed voor je soldeerd he'... anders heb je de boel straks lek

Ja baas, soms moet je alleen iets in en uit elkaar halen als de lengte b.v. verkeerd is.
Maar ik ga toch lek testen dus dan is alles te verhelpen.

Je moet het wel heel slecht doen wil je het niet dicht krijgen, het is hartstikke eenvoudig om te doen.

overigens deze 2 leidingen gaan naar de inlet van de XSPC resjes.
Wil broberen zo min mogelijk slang te laten zien, flow restrictie met die 90 graden leiding ben ik niet zo bang van.
Een pomp is alleen voor de CPU en een voor de graka en NB.

Zit te twijfelen of ik de boel niet in serie moet zetten, moet even nakijken of dat ook betere temps geeft.
Denk het haast wel.
 
nee hoor... het beste kan je schuurlinnen gebruiken dat kan je oprollen tot de goede dikte... kan je makelijk in de fitting schuren.... het soldeer schuur je er zo uit... bij dikke leidingen tinnen we de buis juist al een beetje voor zo dat het beter pakt... bij de dunne hoeft dat niet
 
heb er ook eens aan gedacht om zoveel mogenlijk van de buis in de case van koper te maken maar je blokken er mee aansluiten is erg lastig.

Je blokken wel, maar er die einden die ik heb zijn gewoon 1/4 binnendraad.
Of een T stuk of een recht stuk.
Even een ros met de hamer op een stuk buis en je slaat het er zo in (in die binnendraad).
Dan veel soldeer erin en je kunt je fittingen op een koperen pijp gebruiken.
Als je pijp kort is en je hebt een bankschroef is het nog makkelijker, pijp en draad koppelstuk in de bank en aandraaien maar.
 
Toch even opnieuw wat gefikt, imo ziet het beter uit dan ervoor.
En heb een tweede temp sensor erbij gezet.
Dus nu op en de 120.3 en de 120.2

cosradkoperklaarz.jpg
 
Deze,

blackwhite.jpg


of zo?

blackwhite2.jpg


Die rad's moet je even in allebei zo zien, had even geen zin meer om die in de andere pic te plaatsen.
Die worden iig bordeaux rood mat.

feedback plox, alhoewel ik al een keuze heb gemaakt. Is het toch wel leuk om de smaak van anderen te horen.
 
Nummer 1 :D

Nummer 2 lijkt me ook wel mooi, maar dan zie je van de buitenkant weer niet zo goed waarom die kast zo bijzonder is :p

Bij de rad's alleen de buitenkant natuurlijk, want de finnen mag je niet spuiten.
 
Ik zou de rad's gewoon zwart laten.

Kan het wel zwart laten, maar dan is het zo zwart wit, en dat wil ik dus niet.
Het moet wel een beetje breken imo.
Kleuren zien er een beetje knullig uit en geloof me een gepoedercoate thermochill is 10x mooier dan die meuk kleur die ze afleveren.

Dat is echt slecht en irriteer ik me mateloos aan, zeker voor de prijs die je ervoor betaald.
 
@Zwerver, TFC zijn imho toch hetzelfde, alleen duurder, qua performance ... evenveel denkek

verf bij TC is idd dun maja, een zeer goed rad voor die prijs, kan je niet altijd alles van verwachten ...
 
De TFC haalt betere prestaties dan de TC's en ik vind dat het uiterlijk van de radiatoren beter is (de coating) plus dat de TFC's G1/4" threads hebben.

Ik zal echter voor de XSPC RX serie halen, aangezien die goedkoper is dan beiden en toch erg goede resultaten behaald.

Maarjah ik ben hier niet om je topic te kapen Spanky :p
 
nja voor die paar euro meer betalekik wel nen TC hoor :p, die convertors jaaaa, zeg da koopte dan ook maar eh :)

mja ieder z'n keuze, imho liefst Thermochill of XSPC, feser vind'k echt te duur
 
nummer 1 !!!!!

wit en zwart voornamelijk met de witte grills als details geeft een heel mooi en rustig effect :p

En misschien een tip de TFC monsta is nu tijdelijk ook in het wit :p
 
nummer 1 !!!!!

wit en zwart voornamelijk met de witte grills als details geeft een heel mooi en rustig effect :p

En misschien een tip de TFC monsta is nu tijdelijk ook in het wit :p

1 is idd ook mijn favoriet, nu hoop ik maar dat ze de goeie kleuren gebruiken.
Mat zwart en glanzend wit, dat is (vindt ik) het mooist.


Anyways, wereld première, de allereerste (zal wel niet maar moet toch wat zeggen).

Een OZC Dominator memory fan!

oczdominator.jpg


Voor diegene die geen idee hebben waar ze naar kijken, deze komt met 2 soorten bevestigingen, een daarvan heb ik afgezaagd en ertussen gezet.
Zie de 2 schroefjes en het plaatje tussen de bovenkant en de onderste bevestiging.
 
Terug
Bovenaan