• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
tl9d03.jpg

Aha, ja die zijn wel mooi maar of ik ze op mijn rad's zou gebruiken.. Maar zeker als vervanging van die side fan.

Dat ziet er heel mooi van binnen Spanky!
Bedankt, door jou vind ik mijn kast nu een rommeltje :(

lol, sowwy..

Waar heb je ehm laten spuiten?

De Haan in Ouderkerk.
 
Dat zijn de enige die passen idd, maar niet te krijgen in Nederland.
Denk ook niet dat iemand er 1 voor mij gaat bestellen.

Dit gaat vandaag weg naar de spuuuterie.
OZC koeler ook, die ligt er niet bij.

zwartspuiter.jpg

Vraagje , tss die randversiering en de metalen deurtjes zit er een buisje met vering. hoe heb jij die deurtjes er uit gekregen ? Zit hier al 15 min te prutsen met een kleine schroeven draaier, Om die str*nt deurtjes er van los te krijgen .
 
Vraagje , tss die randversiering en de metalen deurtjes zit er een buisje met vering. hoe heb jij die deurtjes er uit gekregen ? Zit hier al 15 min te prutsen met een kleine schroeven draaier, Om die str*nt deurtjes er van los te krijgen .

Er zit een klein handeltje aan het veertje, die kun je naar beneden trekken.
Dan komt het buisje er ook uit.

Je bedoelt die zijklepjes toch, van de 5,25 bays.
 
Heb hier ook even zitten kijken anar hoe dat werkte, maar idd, veertjes kunnen zo naar beneden en dan is de boel los.

Heb jij die kunststof panelen trouwens laten spuiten bij dezelfde zaak die ook heeft gepoedercoat Spankyfart? Of heb je die toevallig zelf gedaan?
 
Heb hier ook even zitten kijken anar hoe dat werkte, maar idd, veertjes kunnen zo naar beneden en dan is de boel los.

Heb jij die kunststof panelen trouwens laten spuiten bij dezelfde zaak die ook heeft gepoedercoat Spankyfart? Of heb je die toevallig zelf gedaan?
vraag net juist het zelfde , lollll

Kunsstof kan je volgens mij niet laten coaten .
 
Yep, I know, met name het primen scheen erg prijzig te zijn ofzo.. Maar goed ik ben dus een beetje aan het rondkijken...

Wat was je in totaal kwijt aan de kast qua coaten e.d. als ik vragen mag? (PM anders maar evenals je zou willen.)
 
Yep, I know, met name het primen scheen erg prijzig te zijn ofzo.. Maar goed ik ben dus een beetje aan het rondkijken...

Wat was je in totaal kwijt aan de kast qua coaten e.d. als ik vragen mag? (PM anders maar evenals je zou willen.)

Ja zou het inderdaad ook willen weten ben ook aan het rondzien

maare hier in belgie :dunno kleine landje en blijkbaar moeilijk om iets te vinden!

Zit hier aan het twijfelen men case nu (cosmos s ) moet weg gedaan worden :sad: :sad: vooral om dat ik het verpruts heb om alles zelf te spuiten . Enne heb er een redelijke zooitje van gemaakt ivm met verfstof krassen van het schuren enz.. aangezien ik zijpanelen heb laten graveren (zie men logje) ben ik aan het twijfelen om een nieuwe cosmos s te bestellen . of om een Silverstone TJ07BW aan te schaffen .
wat denken jullie ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan