Update
Ik vind dit echt een vette foto, supercompact en alles onder water
Mijn Sugo behoeft geen waterkoeling (word amper warm), al begint 't wel te kriebelen als ik jouw topic zie.
Wacht met smart op de volgende update, foto's en vorderingen.
Beetje late reactie (jij hebt ondertussen ook al een tijdje waterkoeling), maar toch nog bedankt!
Bij dezen dus de volgende update...
zeer mooi werk,ook heel inventief
dat je alles op zo weinig plaats gemonteerd krijgt ,knap hoor:023:
Thanks, het was ook behoorlijk wat puzzelen met al die scherpe bochten. In de nieuwe situatie gelukkig iets minder, o.a. losse NB- / Mosfet- en RAM-coolers zijn eruit, want al die aansluitingen gaf ook wel veel mogelijkheden tot lekkage...
Hele mooie compacte build
Jammer dat je lekkage had, maar gelukkig is alles nu opgelost
Dank je wel! Heb naderhand nog wel een keer lekkage gehad helaas, dat is ook de reden dat er nu andere hardware in zit. Ben overgestapt op een Maximus IV Gene / Gen3 met 3770K en RipjawsZ. Oude hardware functioneert nog wel, en komt waarschijnlijk binnenkort terug in een ander buildlog.
Super dik gozer !
Alleen is het niet vervelend dat je die radiators er los naast heb liggen ? is het vervoer nog steeds niet echt optimaal right ?
Dank je man! Maar inderdaad, dat ging wel irriteren. Het transport ging op zich wel, makkelijk los te koppelen, maar het stond niet bepaald mooi. Daarom al een tijdje bezig om in samenwerking met
Brink of Modding een andere oplossing uit te werken, en die heb ik recent binnen gekregen. Helaas is Brink of Modding per 1 januari opgeheven, want anders had ik nog veel meer klusjes bij 'm laten doen...
Deze radbox heeft Peter (Brink of Modding) voor me gemaakt. Er kunnen twee 360 rads in, en deze box kan dan op de PC zelf staan. Het resultaat ziet er als volgt uit:
Daarnaast heb ik Brink of Modding ook een logo laten laseren. Wat je hier ziet, is 6mm plexi met daarop een plaatje alu.
Naast dat ik de spullen van Roccat gewoon erg prettig vind werken, vind ik het logo ook best leuk eruit zien.
Om het logo op te laten lichten, zit er een printplaat met blauwe LEDs in. Het midden van het plexi is open gehouden zodat er ruimte is voor verlichting. En wie is er nou handiger met LEDs dan onze wwwicked?
Mark, topwerk! Heel erg bedankt nogmaals!
Er komt flink wat licht uit het logo op vol vermogen, maar gelukkig is deze via de fan controller te regelen.
De bovenkant van de radbox, lekker strak. De rads zitten aan de onderkant vast, zodat je aan de bovenkant geen bevestigingspunten ziet.
De
fans onder de radiators (6x push boven en 4x pull onder, dus naar beneden blazend) blazen de lucht de PC in.
De oorspronkelijke kap van de PC heeft een paintjob gehad zodat het er als één geheel uit ziet, en er is een window bijgekomen met zicht op de CPU.
Het oppervlak van de kap lijkt op de foto wat oneffen, maar in het echt zie je daar weinig van.
Het totaalplaatje ziet er toch best leuk uit!
Aan de achterkant kun je (op deze blurry / scheve foto) zien hoe de radbox met haakse QDC's op het systeem zelf aangesloten wordt.
Van binnen is 't nog ietwat rommelig, daar gaan we nog wat aan doen.
Window aan de andere kant is ook vervangen, en de USB-poorten aan deze kant zijn dichtgemaakt. Zie je niets meer van!
Moet nog wel iets doen aan dat rood daar...
De verlichting van het logo kan dus ook uit.
De fan controller bevalt op zich goed, maar jammer dat die 0rpm daar blijft staan. Misschien inwisselen voor een touch-exemplaar.
Het logo van dichtbij. Moet nog een keer met een klein penceeltje de verf bijwerken. Diverse keren op de post hebben 'm geen goed gedaan.
Met verlichting lijkt het echt bizar goed op het schijnsel in het
logo!
Brinkdinges en
wwwicked, heel erg bedankt!
Binnenkort komt er weer een pakketje van Freddy binnen, dus dan kan ik weer knutselen. Van binnen moet er nog wel het één en ander gebeuren: er gaat een videokaart uit (één van de twee is instabiel en overbodig), er moet heel veel aan de kabels gedaan worden, er komt een iets groter
reservoir in, en de SSD's moeten nog goed vast gezet worden (dubbelzijdig tape is blijkbaar niet geschikt voor permanente oplossingen (A)). Dus de volgende update zal niet meer dan een jaar duren.
Ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden.