• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe profiel berichten

Das een mooi ding, maar niet voor mij, pm sw333t maar die zoekt zo'n kastje.Ik heb een atx bordje en dat gaat niet passen.
He henry, ik snap eigenlijk niet wat je bedoeld, heb je geen schets of afbeelding, dan zal ik er over nadenken.Ga eerst de waterloop fixen.
He Peter,
Weer aan het werk.

Wil je mij even je gegevens mailen voor de betaling van de gtx 690 kaart.
naam en bankrekeningnummer.
Ja mail de link ff door: freddy@highflow dan zetten we het erbij :) Thanks
He Freddy,

Ik heb een 4 tal filmpjes gedownload van de Monsoon buig kit. Zeer proffesioneel.
Is het wat voor high flow om als een link toe te voegen onder de kit.
Freddy, ik zag je cpu lapping service op het forum. Doe je dit nog steeds? Zoja, hoeveel vraag je ervoor om mijn 4770k te behandelen? :D
Goede morgen Freddy,

Ik ben vergeten om twee zwarte frontplaatjes mee te bestellen voor de aquero's 6.
kun je deze nog bij m'n laatste bestelling toevoegen dan maak ik wel 2 x 10,95 over.

bestelnr is 53126 frontplaat zwart voor aquero 6 XT


Alvast bedankt

Henry
hey freddy oesie umm denk je dat je aan dit onder deel kan komen zou gods nie weten wat ik het vandaan kan halen 900D HDD SATA Hot Swap Cable
deze 2 x en wat zou dat kosten
Graag even mailtje sturen naar sales@highflow en met de productcode, dan kunnen we het voor je opzoeken!
He Freddy,

Weet je toevallig wanneer de Bitfenix Red/Black Sleeved extensions binnenkomen ?
Dezelfde vraag voor de 3mm Witte LED's (2-Pin) ?
Een tijdje geleden een te gekke mod van een kennis gezien en sindsdien is het modden gaan kriebelen. Recentelijk een Corsair 800D gekocht en ben zo hier en daar wat onderdelen aan het sparen om er wat leuks van te maken...(heb de kast al uit elkaar gehad en hem ferrari rood gespoten)

Als er mensen zijn die ideeën hebben...ik sta voor alles open... :)
Terug
Bovenaan