• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe profiel berichten

In de 900d heb je op de bodem een stuk geleider, deze zit vast met 2 schroevenm onder de geleider zit nog een stuk, samen dienen deze om de 480 op te hangen. Heb de Xspc 480 besteld, wel maar ene, volgende week de 360 bestellen. Ben benieuwd, heb ondertussen de loop anders gepland, gaat via de onderste poort met een 90 graden bocht + kraantje voor de drain, als ik deze wil laten leeg lopenhoef ik alleen een fitting en slang aan te kopplelen.
Moederbord: Asus Rampage IV Extreme
CPU: i7 4820K @ 4,1Ghz
RAM: 16GB Evo Potenza @ 1866Mhz
Cooling: CoolerMaster Seidon 240M
PSU: Thermaltake 750M
Sounds: Asus xonar Phoebus
Case: CoolerMaster HAF X
GPU: MSI GTX 970 Gaming 4G
SSD: Crucial M4
HDD: Seagate 1TB
Hey DuctTape,

FrozenQ-reservoir is nog steeds beschikbaar. Als je 'm hebben wilt, stuur me even een whatsappje. M'n telefoonnummer is 06-28 43 28 34. :)

Groeten,
Stefan
Niet slim om je adresgegevens open en bloot neer te planten op het profiel van Freddy ;).
He freddy,

Shirt kan naar:


Heb je de shirts a shop item staan dat zou makkelijk zijn met de afhandeling.

gr. henry
Hoi peter,

Weet jij of X-Tripiot nog actief is? Zo te zien iemand die me kan helpen/ bijstaan met het ombouwen van een phase change naar een water chiller.

Ik hoor het wel alvast bedankt

Gr Ed
Zou graag met je in contact komen. Heb nog een phase change koeler staan die omgebouwd moet worden naar een water chiller
Ha Henry, heb gisteren een mail verstuurd met wat foto's, naar bitspower voor sponsoring.
Hoop dat het wat wordt.Maar heb een vraagje, op de site van bitspower staan geen prijzen en ook niet de mogelijkheid om iets toe te voegen aan een winkelwagen, weet jij hoe dat zit?

Groetjes Sander
Thanks voor de tip! Kreeg je kortsluiting met jouw moederbord en ledstation?
Zie alle afmetingen en details van de Desk hier: Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready
Hoi Freddy,
Lekker bezig.

Even een belangrijke tip. "ZET JE LEDSTATION VAST". De mijne zat vastgeplakt en met een paar pennetjes tegen de achterkant van mijn moederbord. Wat dat grapje gekost heeft mach je alleen maar raden.

Even een andere vraag "wat is de hoogte van de Desk" van bovenkant rand to bodem . Desk\bak is toch geen 25 cm.
Hallo freddy, ik zoek sponsors voor mijn build.Nu hoor ik, dat je enige mensen hebt geholpen om hun build te bekostigen, in ruil voor reclame van jouw winkel, etc.Nu mijn desk bijna klaar is, heb ik nog een vracht fittingen nodig.Ik zou Graag willen weten of je mij wild sponsoren voor dit project.

mvg sander aka hightower.
Terug
Bovenaan