• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe profiel berichten

hoi ik zie aan de berichten dat je het nogal druk hebt maar ik heb eigenlijk op korte termijn een phase change unit nodig...als je me kan helpen mail me dan ff op kladje@live.nl
groetjes
Net mijn eerste modding gedaan.... het forum pagina weergave naar zwart gemaakt - ziet er beter uit...
hoi freddy
deze is nabesteld
EK-FC7870 Backplate - Black

weet u misschien wanneer jullie die binnen krijgen?
dank

jochem
Hey Kier (Richard),
L3p vertelde me dat jij plaatstaal tot 1mm kunt bewerken.

Zou jij het zien zitten om voor mij iets te maken (tegen betaling uiteraard)

Het zou gaan om een front voor een 4u 19" rack mountable case.
Heb hier een 360rad vooraan gezet en dat heeft nu eenmaal een beetje verse lucht nodig :)

Laat je me iets weten ?
Dan maak ik een tekening met de afmetingen.
(PS: woon in Belgie, dus ophalen in NL zal iets moeilijker zijn!)

Thanks !

Tom
habben sie nog 360 oder 420 rads in verkauf ?

brauch eine fur mein 900D build

Arwin
Hallo Freddy,

Ik wil een bericht plaatsen in de marktplaats sectie van dit forum maar ik krijg een foutmelding dat ik geen toegang heb tot deze site terwijl ik al meerdere berichten heb geplaatst in het waterkoel gedeelte. Kan jij mij hierbij helpen?

Groet Ludo
Hallo Hukkel,

Ik las op het forum misschien een oud bericht maar ik vraag het toch even aan je, doe je nog steeds het sleeven van kabels van voedingen? Ik heb zelf een voeding waar ik elke draad gedaan wilt hebben maar dit vindt ik zelf erg veel moeite. Nu wou ik vragen hoeveel dit gaat kosten als ik het door jou laat doen? mijn voeding is een coolermaster real power 850m en eventueel wat fans er bij en sata kabels. Graag zou ik wat kabels verlengt en verkort hebben. Graag zou ik met u over de prijs willen praten wat er mogelijk is.

Mvg, Daniel
aub hier even aanvragen met zoveel mogelijk product informatie en foto's:
HighFlow Product Suggesties en Nieuws
(zie ook de sticky onderwerp in dat forum)
Hallo Freddy,

heeft u misschien ook Sata 3 kabels in het groen ( mag UV-reactief zijn )
en misschien een sleeving set van BitFenix. ik zag op de site de 24-pin en 8-pin stekkers al staan in het groen,
maar de andere niet. ik zocht nog de GPU stekkers, en misschien de USB en audio stekkers.
zijn deze ook in een pakket verkrijgbaar? of moet alles apart.

alvast bedankt,

Geert
-Crosshair V Formula,FX 8350 @ 4.8Ghz,16Gig Corsair Dominator Gt, Intel 520 120Gig SSD, 1TB WD, GTX 650ti, Corsair H100i Cooled-
Blauwe schermen en horizontale lijnen intermittent
Beste Daantjuhh14
Ik heb hetzelfde MB van Gigabyte met ook 16GB Intern Geheugen Corsair Vegenance Low profile en een SSD van Crucial 128GB als C: schijf
Echter met een i7 processor.
Ik krijg ook af en toe horizontale strepenterwijl ik de videooutput van het MB gebruik en intermittent blauwe schermen.
Heb nu opnieuw Windows 7 Professional 64 bits geinstalleerd en een WD raptor ipv de SSD drive en de freq van de monitor teruggezet naar 60Hz ipv 75Hz
Tevens 8 GB geheugen verwijdert ipv de 16GB dus 8 GB en nu draait het stabiel.
Wat is jouw ervaring met het updaten van alle drivers via de website, zou ik alles weer terug kunnen bouwen als ik alles via de website update of zou er toch een probleem zitten icm het 16GB geheugen en/of de SSD drive.En wat bedoel je met het updaten van de CCC ?? wat is dat.
Het liefst laat ik de raptor dan maar zitten maar zou ik de 16GB wel terugzetten ivm filmbewerking met Power Director 11 Gr Schum
Terug
Bovenaan