• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe profiel berichten

Hey kier , Ik heb laatst een projectje overgenomen van wicked,Volgens Wicked had hij bij jou een mobo Tray laten maken voor de case waar ik nu mee bezig ben.
Mijn vraag was dus , Zou je dat eventueel kunnen maken en wat het me zou gaan kosten ?
Het gaan om deze mod : http://forum.highflow.nl/f34/clean-htpc-15412/

En hier gaat het om :

Alvast bedankt voor je reactie.

MVG Gerjan Lubbers
Woensdag krijgen we weer aantal stuk op voorraad, paar zijn al gereserveerd door bestellingen.
Als je interesse hebt, is het aan te raden dat je het ook alvast besteld, zodat we een een exemplaar voor jou kunnen reserveren.
hey Freddy, ik had een kleinen vraag.
de set water cooling set: EK-KIT H3O 360 HFX, is al een tijdje uit voorraad.
nou was mijn vraag, wanneer krijgen jullie dezen weer binnen?
groetjes, Mike
Hi Freddy, ik wil net een bestelling plaatsen en daarbij mijn waardepunten daarbij gebruiken.
nu wil ik via ideal betalen, maar dan krijg ik de melding dat het totaal bedrag niet klopt!
Groetjes Dave
ahh, jammer.. nou dan word het ff wachten tot we weer kunnen knutselen ;)
In ieder geval bedankt, Groetjes Dave
Hoi Dave, dat is helaas niet mogelijk, we hebben geen winkel/afhaalbalie(personeel), bestellingen worden daarom uitsluitend verzonden.
Hey Freddy, Ik ben morgen in Rotterdam..
En ik heb toevallig nog een berg spullen nodig, zou het mogelijk zijn om dit morgen zelf op te halen bij jullie?
Zou wel toppiej zijn als dit eventueel zou kunnen;)

Groetjes Dave
D
Dominoscoupon.org - Free dominos coupons & dominos promo codes. Find working Dominos coupon codes, printable coupons.

Related Free Coupons Webs:
Kohls Promo Code - Papa Johns Coupons - Home Depot Promo Code - Walgreens Photo Coupon
D
Dominoscoupon.org - Free dominos coupons & dominos promo codes. Find working Dominos coupon codes, printable coupons.

Related Free Coupons Webs:
Kohls Promo Code - Papa Johns Coupons - Home Depot Promo Code - Walgreens Photo Coupon
D
Dominoscoupon.org - Free dominos coupons & dominos promo codes. Find working Dominos coupon codes, printable coupons.

Related Free Coupons Webs:
Kohls Promo Code - Papa Johns Coupons - Home Depot Promo Code - Walgreens Photo Coupon
D
  • Dominoscoupon.org schreef op het profiel van B0B0.

Dominoscoupon.org - Free dominos coupons & dominos promo codes. Find working Dominos coupon codes, printable coupons.

Related Free Coupons Webs:
Kohls Promo Code - Papa Johns Coupons - Home Depot Promo Code - Walgreens Photo Coupon
D
Dominoscoupon.org - Free dominos coupons & dominos promo codes. Find working Dominos coupon codes, printable coupons.

Related Free Coupons Webs:
Kohls Promo Code - Papa Johns Coupons - Home Depot Promo Code - Walgreens Photo Coupon
D
Dominoscoupon.org - Free dominos coupons & dominos promo codes. Find working Dominos coupon codes, printable coupons.

Related Free Coupons Webs:
Kohls Promo Code - Papa Johns Coupons - Home Depot Promo Code - Walgreens Photo Coupon
Tja ben inmiddels even gaan kijken waar ik nog extra info kon vinden, best wel grappig forum hier...
Terug
Bovenaan