• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe profiel berichten

Graag even de EAN code mailen naar sales@ highflow.nl dan checken we het voor je na!
Ha Freddy, vraagje: kun jij die blokken van EKWB voor een TitanX/980 ti reference snel weer leveren?
hee freddy ik heb een vraagje als ik mijn ram over een tijdje wil gaan Water coolen kan deze XSPC Memory WaterBlock + Side Plate Set dan op alle ram van corsair ??
:017:
:032:hee TinusB waar ben jij naar op zoek op deze site ik zie dat je nog niew bend hier net als ik zelf ik vind het leuk om te weeten waar je naar op zoek bend ik wil zelf namelek me eerst pc met waterkoeling gaan maaken waar me foto van is maar dat is niet alles wat er in moet ik moet nog best wel wat voor de pc groet djghostogb en suc6 met je zoeken hier:|
ik kan ook wel een uitleg over me niewe pc maaken met onderdeelen die ik heb ik heb de CPU van intel i7-4790K Mobo van Asus ROG maximus Formula VII een sound kaart ook van Asus rog en Xonar Phoebus de GPU ook Van Asus Rog poseidon platinum geforce gtx980 4g en ook van Asus Rog de Front base de behuizing is de coolermaster Storm Trooper met raam en de voeding is de Corsair RM850i en en ik doe niet perce de waterkoeling omdat ik ga overclocken maar aleen voor sjow en ik wil het al sins het bestaat hebben en ben nu uiteindelek instaat alles te koopen maar ik heb nog niet het ram van 32 corsair1600 en de hd ook nog nie en de dvd brander ook nog niet maar hij gaat wel klaar zijn met waterkoeling in de zomer volgend jaar ongeveer:003: maar ik weet wel met wat ik ga koop voor me waterkoeling word ie heel mooi ik werk zelf ook bij een pc bedrijf voor mensen met handicap en ik heb er ook heel wat verstand van en me hobby is ook pc's maaken:idee
:helphee freddy ik wil ook wl ff gewoon hier een link stuuren als me links het niet doen op me forum wand anders vin ik het wel vreemd wand als ik er op klik werkt ie wel hoe kan dat???:003:
Hallo Freddy kun je is kijken bin me laatste bericht bij de waterkoeling wat ik heb geplaatst wat jij daar van vind? Groet Henk nick name djghostogb dankjewel ook voor maby een Reactie thanx
ik ben dit jaar 1 feb begonnen met geld spaaren voor mijn niewe pc die fotos van mij zijn de ondeelen die ik nu heb maar ik ben wel echt nog heel veel aant spaaren met waterkoeling
cool mooie afbeelding heb je!!:icon_cool: is dat je pc? ik wil mijn niewe pc ook met waterkoeling
Motorcycles,Scooters and ATVs shop, megamotormadness
ATV for Sale, Mini Cheap kids ATVS, Quads, 4 wheelers for kids at megamotormadness
Hoi Wouter, volgens mij is dat niet mogelijk.
Of je moet zelf een eind plaat maken met een gat erin aan de andere kant, maar dan sla je volgens mij een kanaal over.
Hoi Freddy,
Enig idee of de Admiral van TFC ook bidirectional werkt?
hi Dutch_M,
Ik heb je post gelezen ivm de waterkoel bracket HG10 ipv Asus DirectCU II.
Is het alsnog gelukt om het bracket op de PCB te plaatsen ?
Thanks voor je feedback
Terug
Bovenaan