• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe profiel berichten

Hoi Freddy,
shit happens zullen we maar zeggen. ik ga ze wel verbouwen duurt iets langer maar dan heb je ook wat.

nog een klein vraagje. bitspower shipment al in zicht.:048:
Hoi Freddy,
ik heb van de week 2 UN Z2-Black mounts binnen gekregen supersnel. ik kom er nu achter dat ik de verticale versie nodig heb i.p.v. de horizontale. ik dacht slim te zijn om de beugels verticaal om te buigen maar bij het passen van de pomptop blijkt de verticale strip te kort te zijn. ku....ku.. nu is mijn vraag heb je 2 verticale versies in je magazijn liggen "ze zeggen er bestaand wonderen" . groeten Henry TATH\ Caselabs TH 10
Onwijs mooie build, heb hem weer voor de zoveelste helemaal doorgekeken. ik zie dat je de aquaero 5 pro gaat gebruiken ben benieuwd hoe die bevalt. in je build zie ik je bezig met de bekabeling (montage draad) kun je mij vertellen wat voor type draad dat is.
Dan wordt het zoeken. D'r zijn genoeg bedrijven waar ik ze kan bestellen vanaf +1000 stuks. Is alleen een beetje overdreven. Ik heb er maar 8 nodig :)
Hoi Basje!

Helaas, de buisjes die ik gebruikt heb vond ik op de zaak bij ons en zijn van verchroomd koper.
Geen idee waar je het in het wit kan bestellen.

Mvg
Peter
L3p,

Ik heb gezien in buildlog van de L3P D3sk dat je afstandbusjes gebruikt voor het ophangen van het reservoir. Nou zoek ik voor mijn mod nog witte nylon afstandbussjes 3,2mm binnen diameter en een lengte van 10mm.

Mijn vraag is waar heb jij de busjes besteld of weet je een goede webshop waar ik ze kan bestellen.

bvd.

met vriendelijke groet,

Sebastiaan Bos (Basje)
Hey Freddy, ik heb 2 weken geldeneen bestelling met rode bitfenix sata kabels gedaan (Nummer #32967) Maar deze zijnnu nog niet binnen. Zou ik hier een update over kunnen krijgen?

Gr Daniel
hey freddy um vraagie hoe staat het met de bestelling
Bestelling: #32623 al iets bekent wanner het bij jullie aan komt

gr nic
Guck mal hier...dieser User hat sich auch einen PC in einen Tisch gebaut:

Der **WaKü-Bastel-Bilder-Thread** (ungesplittet) !! Regelupdate, 1. Post beachten! - Seite 262

ist ganz nice
Hey Stef, zou je misschien je Tweakers DM's kunnen bekijken en antwoorden ;)
Alvast bedankt!

Mvg, Pascal
Hoi Freddy,

Ik wilde vandaag het eerste deel van mijn eerder genoemde bestelling plaatsen maar ik zie dat de Koolance RP-452X2 Dual 5.25 Bay Reservoir for 1-2 D5/MCP655 momenteel niet beschikbaar is.

kan je voor mij achterhalen wanneer deze weer leverbaar is want ik zie bij de concurrentie 30+ werkdagen!!!

gr,
Rick
Terug
Bovenaan